תחרות “מיס היטלר” לשנת 2014 יצאה לדרך

אמנם אדולף היטלר מת מזמן אך רוחו של הצורר הנאצי חיה וקיימת בתודעה של לא מעט מעריצים ומעריצות שעדיין סוגדים לאיש ולאידיאולוגיה האנטישמית שלו. הוא אפילו האייקון הגברי של המתמודדות בטקס היופי “מיס היטלר” לשנת 2014. 

ראו גם: קומקום חדש שנראה כמו היטלר מעצבן אנשים

תחרות היופי הזו, הנערכת ברוסיה, נקראת באופן רשמי “מיס אוסטלנד” על שם נציבות הרייך באוסטלנד היה שמו הגרמני של הממשל האזרחי הנאצי בחלק משטחי מזרח אירופה, שנכבשו על ידי גרמניה הנאצית במהלך מלחמת העולם השנייה. נרצחו שם כמיליון יהודים.

מארגני התחרות דורשים ממי שרוצה להיות מועמדת את התנאים הבאים: להיות אשה. להיות נאצית. להיות אשה השונאת יהודים. להיות שייכת לקבוצת VKontakte. לפרסם צילום סקסי. לגרום לנאצים לאהוב את הצילום שלך. לא לפגוע בתמונות של מועמדות אחרות. עליה גם להסביר למה היא אוהבת ודוגלת ברייך השלישי.

 אחת המועמדות. היופי הארי במיטבו

כן, מתברר שיש להם “סטנדרטים” והם מחפשים מישהי שלא רק שונאת יהודים אלא ממש מאמינה בכל לבה בחזון הנאצי בכללותו. מי שתקבל הכי הרבה לייקים בדף האתר, VKontakte המונה כ-7000 לייקים, תזכה. והדף, למי שתהה, מייצג רוסים ואוקראיינים שלא מסתירים את סגידתם להיטלר. מה שבטוח, 6 מיליון היו עושים דיסלייק מזמן.

אחת המועמדות ציינה שהיא בעד הפיהרר כי הוא “עשה ניסוי מרתק בבני אדם” ואחרת טענה “עמדתו של היטלר גאונית ומוצדקת. קיימת אבחנה בין גזעים, לא רק במראה חיצוני אלא באינטליגנציה”. מועמדת נוספת חרצה “אל תשכחו! אדולף זה שמו, הוא נתן לנו פנים, והעניק לנו חיים נצחיים!”.

בינתיים ישנן 14 מועמדות מרוסיה וממזרח אירופה שמעלות את הסלפי שלהן עם הנימוק שבחרו לאתר המדיה הרוסי. כמובן, סערה ציבורית לא איחרה לבוא לאור הטקס השערורייתי הזה אבל ספק אם זה ירתיע את הבחורות המתחרות על הפרס הראשון, תכשיט עם אותיות נורדיות חקוקות עליו. מי שהיה מהופנט מהשיק הנורדי הזה היה היידריך הימלר מהאס.אס. במקום השני יוענק תכשיט עם צלב הקרס המפורסם שהפך לסמל הנאצים. אולי זה לפחות יסיט את הדיון הטרחני בישראל בנושא המילקי בברלין.


דרך Mail Online

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן