כך נראות 100 כוכבות הפורנו הפופולריות בגרף אחד

למקס איינשטיין יש תחביב מוזר כשזה מגיע לפורנו. ולא, זה לא קינקי כמו שזה נשמע. איינשטיין, שמפעיל את האתר Data Looks Dope, הוא מנתח מידע שאוהב להשתמש בנתונים סטטיסטיים כדי ליצור מצגות וויזואליות צבעוניות שמלמדות דבר או שניים על כל מיני דברים בעולם. במקרה שלנו: על פורנו. שני גרפים העוסקים בפורנוגרפיה הועלו בחודשים האחרונים לאתר.

איך אירועים חדשותיים משפיעים על צריכת פורנו

גרף אחד מתבסס על 297 הסרטונים הפופולריים ביותר באתר הפורנו Pornhub, עם מד כולל של 3.2 מיליארד צפיות, ומנסה להמחיש דרכם מה הקטגוריות האהובות על הצופים. החוטים הצבעוניים שנמתחים בין הקטגוריות לסרטונים (שמסודרים בסדר עולה) מראה איך קטגוריות מסויימות כובשות בקלות את כל המקומות הראשונים, בעוד קטגוריות אחרות, כלליות יותר, מקבלות ייצוג שוויוני יותר, אם אפשר בכלל להשתמש במילה הזו בהקשר של פורנו:

לצפייה במסך מלא (מומלץ)

הגרף השני עוסק במידות הגוף של כוכבות הפורנו. למעלה, בעיגולים, נמצאת מידת החזייה, שיורדת אל נתונים פיזיים על 100 כוכבות פורנו פופלריות במיוחד באתר Xvideos. לכל כוכבת מוצמדים נתונים פיזיים רבים כגון אם החזה שלה אמיתי או מנותח, מה מידות הההיקפים שלה, מה צבע העור וכו’.

התוצאה הצבעונית היא המחזה מעולה למה שתעשיית הפורנו הפכה להיות, או אולי תמיד היתה: שוק בשר, שמדגיש סוג מאוד מסויים של ייצוג גוף וייצוג מין (האחרון מראש רחוק מהמציאות) ודוחק הצידה אחרים. הפופולריות והזמינות של אתרי הפורנו החינמיים, ביחד עם הנתונים האלה, משקפים את הייצוגים הלא טבעיים של הפורנו בעיני המפנטזים.

לצפייה במסך מלא (מומלץ)

דרך Sploid

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן