תוכי שנעלם מביתו חזר במפתיע לאחר 4 שנים עם מבטא זר

לפני ארבע שנים תוכי אפרור אפריקני בעל מבטא בריטי נעלם מביתו והותיר את בעליו הרוס. אבל לאחרונה קרה לא פחות מנס וציפור המחמד חזרה לביתה. התברר שהמתוק הנוצתי למד דבר או שניים בזמן מסעותיו וכעת הוא דובר שפה חדשה: ספרדית! ומי יודע, עד שתסיימו לקרוא את הפוסט אולי הוא כבר הספיק ללמוד עברית.

ראו גם: התוכי הזה בכלל לא תוכי

הכל החל כשווטרינרית מקליפורניה בשם טרסה מיקו חשבה שהתוכי נייג’ל הוא התוכי האפרור אפריקני שלה, שאף הוא נעלם. אבל אז היא הבחינה בשבב קטן שמוצמד לגופו, ואיתרה דרכו את בעליו, דארן צ’יק, בריטי המתגורר בקליפורניה. “הצגתי את עצמי”, סיפרה מיקו, “ושאלתי ‘האם איבדת ציפור?’ הוא ענה ‘לא’ אבל הוא חשב שהתכוונתי אם איבד לאחרונה”. לאחר שאימתה את הפרטים איתו היא בישרה לו שהתוכי שלו בידיה. “הוא הביט עלי כאילו הייתי משוגעת”.

לא ברור מה היו עלילותיו של נייג’ל בארבע השנים הללו אבל בעליו טוען שהמבטא הבריטי שלו נעלם והוא דובר ספרדית שוטפת והזכיר בחור בשם לארי. צ’יק אף סיפר שהאיחוד המרגש הביא דמעות לעיניו אבל במקביל סבל גם ביס קטן מנייג’ל, שנשך אותו בפעם הראשונה שהוא הרים אותו. מיקו סיפרה שאין זו התנהגות חריגה לתוכי ושהוא יתאקלם מחדש עד מהרה וילמד להתנהג. אני מקווה שהמבטא הבריטי יחזור אליו, כי אין על המבטא הזה. בינתיים אולי כדאי להקריא לו קצת שייקספיר. 

“הוא מרגיש מצוין”, סיפר צ’יק, “זה מוזר. זיהיתי אותו איך שראיתי אותו”. מיקו, לעומת זאת, עדיין מחכה לאיחוד מרגש משלה עם התוכי האהוב שלה, שנעלם לפני תשעה חודשים. מה שבטוח, הסיפור הזה מוכיח שאין טעם לאבד אמונה. התוכי עשוי יום אחד לעוף לתוך חדרה ואפילו לזמר לה בשפה אקזוטית חדשה. הלארי המסתורי עדיין לא זוהה.

 דרך People . תמונת שער: ויקיפדיה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן