איך טבעת האירוסין עשויה לקבוע את גורל הקשר שלכם

הגודל לא קובע, הא? אז זהו, שבמקרה של טבעות האירוסין התברר במחקר חדש שגודל היהלום עלול לקבוע אם תנצנצו יחד עד שהמוות יפריד ביניכם או שהזוגיות תתנפץ הרבה לפני כן. מי שעוקב אחרי חיי האהבה של סלבריטאים בטח נזכר ברגע ההוא שג’ניפר לופז שרה “Don’t be fooled by the rocks that I got” ואולי התכוונה לטבעת האירוסין ההיסטרית, 6.1 קראט זהב עם יהלום ענק בשווי 1.2 מיליון דולר, שקיבלה ממי שהיה ארוסה לכמה רגעים, השחקן והבמאי בן אפלק. עד שהקשר התנפץ כמו יהלום מזויף.

מבצע מיוחד למשתמשי “חורים ברשת”: טבעת אירוסין של שפר יהלומים ב-10% הנחה! לפרטים פנו עכשיו 03-5764024

כשאותו אפלק הציע נישואין לג’ניפר גארנר, אשתו ואם ילדיו כיום, הוא כרע ברך ונתן לה טבעת יהלום צנועה בהרבה, “רק” 4.5 קראט. על פניו זה נראה כאילו היה פחות אכפת לו להרשים אותה או שהפך קמצן עם הזמן אבל כעת המדע טוען שיש קשר בין גודל היהלום לחוסן הנישואין. את המחקר, המכונה באופן כה פואטי “A Diamond is forever“, ערכו אנדרו פרנסיס והוגו מיאלון מאוניברסיטת אמורי. על פי הממצאים שלהם, ככל שאבן החן שעל הטבעת גדולה יותר, כך גדל הסיכוי לחלוקת הרכוש אחר כך. 

החוקרים בדקו 3,000 מבוגרים שהיו נשואים לפחות פעם אחת וגילו שגברים אשר הוציאו בין 2000-4000 דולר על טבעת אירוסין היו פי 1.3 אחוז יותר סיכוי להתגרש מהגברים שהוציאו 500-2000 דולר על טבעת. אך לפני שאתם גברים יקרים ממהרים להתקמצן לגמרי על הטבעת אולי תרצו לדעת שמי שהוציא פחות מ-500 דולר על טבעת הוא גם בעל סיכויים גבוהים לגירושין.

המחקר אף מצא שנשים שמתפרעות כאילו אין מחר ומבזבזות יותר מ-20 אלף דולר על סידורי החתונה התגרשו 3.5 פעמים יותר מאלה שהוציאו 5,000 או 10,000 דולר. מדובר בחדשות מטרידות לרוב נשות ארצות הברית שכן ממוצע ההוצאות לחתונה שם עולות בממוצע כ-30 אלף דולר.

כבר סיבה טובה לוותר על גן אירועים ולסגור את חצר הבית, להביא בקבוק יין, לזרוק איזו שמלה מדליקה מחנות יד שנייה, למלא את המקום בבלונים, צלחות חרסינה, ארנבים, חתולים, סנאים, כלבים וציפורים ממיסים ולערוך חתונת תה קסומה מהסרטים.

המחקר הזה מצליח לשפוך אור קצת על הטרפת המיותרת לקראת החתונה שסוחפת יותר מדי אנשים. תעשיית החתונות הזו, המגלגלת 60 מיליארד דולר בארצות הברית בשנה, היא מגוחכת ואפילו לא מצדיקה את עצמה בסוף היום. הרבה פעמים צעירים מאוהבים נשאבים בעל כורחם לטקס יקר כדי לרצות את בני משפחתם, והודו בדיעבד שאם זה היה תלוי בהם היו פשוט עורכים אירוע מצוצמצם שכולל אותם ואת חיית המחמד שלהם. אין שום סיבה להיכנס לחובות, הוצאות מוטרפות רק כדי לעמוד בציפיות של החברה לכאורה.

בשנת 1959 המגזין “כלות” המליץ לזוגות לפנות חודשיים של סידורים לקראת היום הגדול ופירסם 22 משימות שעליהם. ב-1990 כבר המליצו להם על 12 חודשים של הכנות ו-44 משימות! בזמן הזה בטח רוב הזוגות כבר נפרדו. הביטו על זה כך, פחות הוצאות מוכיחות שאין לכם מה להוכיח אחד לשני, שאתם מחוברים לקרקע ולמציאות, שאתם יודעים לחסוך. אתם יודעים שאהבתכם מספיק חזקה גם בלי כל השואו אוף. מה שכן, אל תוותרו על ירח דבש. משום מה, המחקר טען שזה דווקא תרם לאריכות הקשר. אז הנה, נתתי לכם סיבה לארוז ולטוס לנופש אקזוטי. רק קחו אותי איתכם!

דרך Elle 

 

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן