נעוריה של מלאני גריפית לצד האריה ניל ב-1971 נחשפים בסדרת תמונות

בעוד חלקנו מתלבטים אם לאמץ פאג סיני מתוק או חתול אנגורה מתפנק, יש כאלה שבחרו לגדל בבית שלהם לא פחות מאריה. אם בשנת 1971 הזדמנתם לחווה של השחקנית טיפי הדרן (כוכבת הסרט “הציפורים” של היצ’קוק), בעלה נואל מרשל (המפיק של “מגרש השדים”) ובתה מנישואיה הראשונים, מלאני גריפית (“נערה עובדת”) בקליפורניה, הייתם נתקלים בדייר קצת לא צפוי בדמותו של אריה ענק בשם ניל.

האיש הזה רצה לצלם סרט דוקומנטרי על אריות, אבל לאריות היו תוכניות אחרות

בשנת 1969, בזמן שהדרן ובעלה שהו בצילומים באפריקה, הם נתקלו בבית נטוש עליו השתלטו אריות. המחזה השאיר בהם תחושה קשה. כשהשניים חזרו לארצות הברית הם החליטו להפיק סרט עם אריות כדי לעורר מודעות לשימורם. מאמן החיות רון אוקסלי אמר להם שהם חייבים לחיות איתם זמן מה כדי לדעת הכל עליהם. זה בדיוק מה שהם עשו.

בעקבות התלונות הרבות על חיית הטרף, המשפחה העתיקה את מגוריה לחווה ענקית ומבודדת בקליפורניה. לאחר שהם אספו די חומרים לסרט, לתחושתם, הופק “Roar”, בכיכובם והפקתם של הדרן ומרשל. גם הבת מלאני השתחלה לתוך התסריט הזה. למרות שהסרט היה אמור לעסוק רק באריות, כיכבו בפריימים גם חתולים גדולים אחרים כגון יגוארים, קוגרים ולאופרדים. וכך החווה הפכה לספארי שלם.

עלילת הסרט עסקה במדען אריות שחוקר את בעלי החיים וכשאינו בבית בני משפחתו באים לבקר (החלום של כל אחד). הם מובלים מחדר לחדר עם אריות. לא פחות מ-150 חתולים גדולים שוטטו בין רגליהם ועלויות האימון שלהם הקפיצו את התקציב לסכומים אימתניים, במיוחד אם האריות הללו נותרו רעבים אחרי ארוחת הצהריים.

צילומי הסרט הזה, שעלותו הסתכמה ב-17.5 מיליון דולר, נמשכו חמש שנים וכל סצינה אולתרה ותועדה בשמונה מצלמות שונות. כאשר הסרט יצא לאקרנים ב-1981 הוא הרוויח 2 מיליון דולרים. במילים אחרות: כישלון מפואר. ייתכן שאם היו משקיעים זמן דומה בפיתוח התסריט היה נחסך מהם הבושה השואגת הזו.

שנה לאחר מכן הדרן ומרשל נפרדו לאחר שהסרט כנראה גרם למשקעים בזוגיות ביניהם אבל לפחות הם עברו חוויה יוצאת דופן. קצת כמו ב”זיכרונות מאפריקה” רק בקליפורניה ובלי מריל סטריפ ורוברט רדפורד. “האריות מסוכנים”, הסכימה להודות הדרן, “כל אחד מבני המשפחה נפצע” בזמן הצילומים. מלאני נפצעה בפניה ונאלצה לעבור 50 תפרים. אריה נגס בקרקפתו של אחד הצלמים ותלש פיסה ממנה, והוא נדרש לתפרים. בסך הכל יותר מ-70 אנשים נפצעו על הסט “Roar”.

איך שלא נסובב את זה, הצמד הדרן ומרשל התנהגו ברשלנות מוחלטת וסיכנו את חייהם, חיי בתם ושאר הצוות בשביל סרט. אבל לפני שאתם מקללים את הדרן, דעו שהיא לפחות תמכה בשמורת חיות המגינה על בעלי חיים נכחדים וכאלה שלא קיבלו טיפול נאות. כך שיש לה לב, מוסר ומצפון איפשהו. השחקנית עדיין מתגוררת בחווה הזו, לצד 70 בעלי חיים נוספים, בהם הנמר הבנגלי של מייקל ג’קסון המנוח.

 

 

 

 

 

 

 

דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן