זה מה שאמר ילד מתעוור שחלומו הוגשם והוא זכה לראות את הזוהר הצפוני

מאור עיניו של בן פירס, ילד אמריקני בן 9, הולך ומתדרדר. פירס נולד ארבעה חודשים לפני הזמן, ועיניו אף פעם לא התפתחו. בכל שנה ראייתו הולכת ופוחתת, והרופאים בישרו שאין שום דבר שאפשר לעשות כדי כדי להציל את עיניו, ובקרוב הוא יתעוור לגמרי למרבה הצער.

ממיס לב: הרגע בו ילד עיוור עם מקל הליכה מתמודד עם מכשול בדרך

פירס מפחד מהעתיד. הוא חושש מהחשכה, אך האופטימיות שלו מנצחת את הפחד. לקראת העיוורון המתקרב, שעלול לסגור עליו בכל רגע, הוא הכין רשימה של דברים שהוא רוצה לראות כל עוד הוא יכול. בין הדברים שמופיעים ברשימה אפשר למצוא את הפירמידות במצריים, מגדל אייפל בפריז, החופים של לוס אנג’לס והזוהר הצפוני באלסקה. הבעיה: למשפחה של פירס אין יותר מדי כסף, והיא אינה מסוגלת לממן את כל הטיסות האלה.

כאן נכנסה לתמונה חברת התעופה אלסקה איירליינס. אחד מטייסי החברה קרא את סיפורו של פירס בעיתון, התרגש, ושכנע את מנהליו להטיס את כל משפחת פירס לאלסקה על חשבונה. בן הנרגש זכה למחוק מהרשימה שלו את אחד החלומות היותר שאפתניים בה כשעמד מול הזוהר הצפוני ואמר שהאורות נראים כמו “צבעי מים שצובעים את השמיים”.

משפחתו של פירס מספרת שאנשים רבים נוספים התרגשו מסיפורו של הבן שלהם, ותרמו כבר יותר מ-20,000 דולר שיעזרו להם להגשים לילד שלהם עוד כמה חלומות. במקביל, המשפחה מכינה את בן לחיים ללא ראייה. הם מלמדים אותו לקרוא ברייל וללכת עם מקל הליכה, אך בעיקר מנסים לשכנע אותו שראייה זה לא הכל, ושגם כשיהיה עיוור הוא יוכל להמשיך לחלום חלומות גדולים.

דרך Huffington Post

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן