הבחורה הזו אמרה כן לזוגיות שגם המוות לא יפריד

לעולם לא אבין את אלה שמיהרו להתחתן כאילו כל חייהם תלויים בכך. לשלם הון על שמלת חתונה לבנה, להתפשר על רבע עוף ודי ג’יי מגיהנום ובסוף להפוך לעוד מספר ברבנות ביום הגירושין. ובינינו, הכי פשוט להתחייב, לאהוב ולהיות שם עד שהמוות יפריד ביניכם עם האדם הכי אהוב עליכם בעולם באמת: עצמכם!

ראו גם: הרגלי חתונה מוזרים מסביב העולם

כך עשתה במאית וצלמת בשם גרייס גלדר, 31, שהרימה טקס כפרי בבריטניה עם בני משפחתה וחבריה הקרובים. גרייס לבשה שמלת וינטז’ שאיתרה בשוק כמה ימים לפני כן. מי שחיתנה אותה עם עצמה הייתה חברה שלה שעברה לפני כן הסמכה לכך.

עם הזמן היא החליטה שאין כמוה בעולם ושהגיע הזמן להעלות מדרגה בקשר ולמסד את היחסים בחיים המשותפים, לה ולעצמה. חילופי הנדרים היו רגע מאוד מחייב ורציני עבורה, “ממש הרגשתי את המילים יוצאות ממני ועומדות תלויות באוויר”, היא אמרה.

לאחר חילופי הנדרים גרייס נישקה את בבואתה במראה. מבחינתה, אין זו אמירה פמיניסטית מוצהרת למרות שרבים יראו ביוזמה שלה בדיוק כך.

“אבל זה העצים אותי מאוד”, היא הוסיפה, “למרות שלטקס הזה אין שום משמעות בעיני החוק, הוא האיר את עיני. יותר מבעבר, היום אני חדה יותר באבחנה שלי לגבי דברים: אם להמשיך דבר מה או להשאיר מאחור. ורק בגלל שהתחתנתי עם עצמי לא אומר שאיני פתוחה לרעיון להינשא לאדם אחר בבוא היום”.

ל”גארדיאן” היא סיפרה שאת ההשראה לחתונה עם עצמה היא ספגה עוד מימי האוניברסיטה כשהאזינה לשיר של ביורק Isobal, שם יש שורה: “My name’s Isobel, married to myself”. קדמה לחתונה הצעת אירוסין שהציעה לעצמה בעודה יושבת על ספסל בפארק עוד בנובמבר. לא, היא לא שלפה לעצמה טבעת ושיחקה אותה מופתעת. היא הזמינה את הטבעת מבעוד מועד.

הבחורה המקורית הזו, שמצליחה לשפוך קצת הומור סביב הטקס הזה, סיפרה שהיא עבדה הרבה על עצמה ואף עברה מסע התפתחות שכלל מדיטציה. כשחושבים על זה באמת, זה לא מובן מאליו להיות שם בשבילך, להיות מסור לחיים שלך, לאהוב את עצמך ברגעי השפל והחולי. רבים עוסקים בקשר שלהם עם האחר עד כדי כך שהם מזניחים את חייהם. שוכחים לטפח את הקשר עם עצמם. הם בסוף מביטים במראה ומזהים בה שרידים של האדם שחלמו להיות.

גרייס עצמה היתה רווקה כבר שש שנים לפני שהתמסדה. כבר אז היא האמינה שזוגיות זה “יותר מדי עבודה” ולכן היא העבירה את הפוקוס לעצמה. מה שמרגיע, זה שאין לה מה לחשוש מלהכיר את הכלה להורים. בכל זאת, את מי יאהבו יותר ממנה? 😉

דרך Buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן