בשורה משמחת לכל מי שאוהב אוכל של מטוסים

אין כמו לטוס לחו”ל, החווייה המופלאה של ישיבה במטוס שנע לעבר גורל חדש ומבטיח, גם אם הוא זמני. להביט דרך החלון אל האורות הכתומים המהבהבים ולדעת שזהו, לא מעניין אותך כלום חוץ מהשילוש הקדוש שממתין לך בנחיתה בחופשה: שופינג-בילויים-אוכל טוב. דגש על אוכל טוב כי אחרי הארוחה שהגישו לך במטוס לא קשה למצוא מסעדה שתתעלה על זה.

ראו גם: הבחור הזה למד איך לנצל כרטיס טיסה כדי לאכול חינם במשך שנה

ועדיין, יש כמה אנשים בעולם הזה שמכורים למזון המוגש במטוס. לא ברור מי הם אבל הם מתהלכים בינינו, טסים לצדנו ובשבילם הרגע בו מוגש מזון בצלחת הפלסטיק וסכו”ם הזמני זה הקתרזיס בהתגלמותו. הם נכנסים לוורטיגו מרוב התלהבות. כעת נודע שעבור כל אלה המאוהבים במנות המוגשות במטוסים ניתן יהיה להזמין הביתה! כן, חברה בגרמניה הרימה את הכפפה והחליטה לשגר מנות קפואות כאלו בלי שיהיה לכם צורך לשלם מחיר טיסה.

כן, במקום להזמין סושי או פיצה תוכלו לקבל הביתה את המנה הכה אהובה מהטיסה האחרונה שלכם בלופטהנזה, כשהשף של חברת תעופה זו יכין גם לכם בדיוק אותו דבר כמו לשאר הטסים. הכי תענוג אווירירי. וזה עולה 9.99 יורו. רק אל תתפלאו אם אחרי הסעודה תרצו לשגר את עצמכם בכסא מפלט לאיזו מסעדה רצינית. בכל זאת, זה אוכל מטוסים, חברים.

אל על, תורכם!

דרך Neatorama

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן