הכפפה הזו היא צעצוע מין עתידני שנותן יד לגברים

כשזה מגיע לעינוג עצמי, לנשים יש הרבה יותר צעצועים איתן הן יכולים לשחק מאשר לגברים. ה-Handie, כפפה חדשה שמנסה להשיג מימון דרך Indiegogo, מנסה לתת יד לגברים ומבטיחה חוויה מרגשת במיוחד עם מגוון חידושים טכנולוגיים ועיצוב שדומה ליד של רובוקופ או מכשיר עינויים עתידני.

מה כל כך מיוחד בכפפה הזאת? ובכן, מבט אחד בתמונה שלה מעיד איזה פעולות אמורים לעשות איתה. הכיס בקצה היד יכול לקבל בצורה אוטומטית חומרי סיכה, ואף ניתן לגרום לו לרטוט בעוצמות שונות. הכפפה עצמה אמורה להיות מורכבת מסיליקון נעים למגע, ולא פחות חשוב מזה – קל מאוד לשטוף אותה בכיור כדי להסתיר ראיות.

הפרוייקט הביזארי הזה הוא פרי רעיונו של מקס פדילה, מפיק סרטי פורנו. הוא מתכוון לנצל את הקשרים שלו בתעשייה כדי ליצור מהדורה מיוחדת של הכפפה, שתכלול הדפסה איכותית של כוכבות פורנו מפורסמות שיעזרו למשתמשים בכפפה לעשות את מה שהם עושים.

מצחיק? דוחה? מרגש? תלוי כמה אתם פתוחים עם המיניות שלכם. במסגרת קמפיין המימון של Indiegogo אתם יכולים לקנות לעצמכם כפפה כזו במחיר של 150 דולר (לא כולל משלוח). נראה אתכם מסבירים לפקידי המכס מה זו בדיוק הכפפה המוזרה הזו ששלחו לכם מאמריקה בדואר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן