מבט על העולם מגובה השד מגלה שגברים מציצים בציצים למען סרטן השד?

אין מה לומר, ציצי מסובב את העולם. אין כנראה דבר שגבר יעדיף לבהות בו. אוקיי, חוץ מהמונדיאל, אבל באמת שאין זה קשה לקבל מבטים אם תשוטטי ברחוב במחשוף ענק, בצבע ורוד שוקינג, בו נטמנה מצלמה נסתרת קטנה. לא מפתיע בכלל מה התגובות ברחוב יהיו. ובעיקר, לאן המבט של מי שינהל איתך שיחה יהיה.

צלמת תיעדה גברים בסדרת תמונות מטרידה ברחוב

ולמה שאשה תלך ככה ברחוב בכלל, עם חזייה נשפכת החוצה? אה, כי חברת נסטלה החליטה שזה תרגיל שיווקי מבריק כדי… אהה… לא ממש ברור על פניו. מדובר באותה חברה שנקלעה לפרשה סוערת בשנות השבעים כשהתגלה שתחליפי החלב שלה גרמו למוות של תינוקות בקרב מדינות עניות.

כעת החברה הזו רוצה לעורר מודעות לסרטן השד והסלוגן שלה כעת הוא: “אם כולם בודקים את השדיים שלך, גם את צריכה לבדוק ולראות שאין גושים”. וכשזה בא מנסטלה התרגום הוא: תצילי את השדיים שלך! רק אל תשתמשי בהם כדי להניק חלב. הגיון פנימי של חברות מסחריות, לכו תבינו.

הכוונה חשובה אך המימוש קריפי כאשר האשה נשלחה לטייל ככה כל היום, חשופה להטרדות, הערות ומבטים פולשים. מצד שני, אם זה יגרום אפילו לאשה אחת להיבדק, כבר הישג. בעידן כמו היום, גם בנסטלה יודעים שככה מעוררים באזז. ליצור קהל של אוהבים מול שונאים ובעיקר: לחשוף משהו סביב ציצי כי זה מוכר.

אם להסתמך על הסרטון, רחובות לונדון נראים כמקום מסוכן לבחורה, מלאים בגברים חרמנים ונשים המומות אבל בינינו, איך לא כשמטיילים ברחוב עם חזייה ורודה בוהקת הנשפכת ככה החוצה? מי לא יביט? אז אם תכננתם לטוס ללונדון, אל תחששו, לכו על זה. סביר להניח שאיש לא יביט עליכם. בעניין דומה, מוזיקאית וברמנית בכינוי “אינפי סנואו” תיעדה לאחרונה את עצמה ברכיבה על אופניים בשעת לילה מאוחרת ברחובות תל אביב.

דרך The Vine

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן