דחיפת נרות קפאין זה הטרנד הכי מוזר לקראת יום כיפור

יום כיפור מתקרב. אם אתם צמים זה עומד להיות סוף שבוע ארוך ואולי אפילו קשה. אם אתם מכורים לקפאין, רק האיסור על שתיית קפה יוכל להפוך את החג לכזה שעושה הרבה מאוד כאב ראש.

ב-NRG פירסמו אתמול כתבה הזויה במיוחד בנושא יום כיפור, שמספרת לקוראים על פתרון אפשרי: שימוש בנרות קפאין, שניתן לדחוף לישבן וכך לצרוך את החומר המעורר גם מבלי לבלוע אותו. לא מדובר במוצר חדש.

יהודי ארצות הברית משתמשים בו כבר כמה שנים כדי לצרוך קפאין בזמן הצום, וגם בארץ הוא נמכר בבתי מרקחת מסוימים לא שנה ולא שנתיים. ועדיין, הכתבה באתר חדשות מרכזי מציבה על הפתרון המוזר הזה את אור הזרקורים, ומראה עד כמה אנשים מוכנים ללכת רחוק כדי להרגיע את ההתמכרות שלהם.

האם הנרות האלה בכלל כשרים? תלוי איזה רב שואלים. הגר”י יוסף שליט”א כתב שכל עוד השימוש בנרות נעשה כדי להקל על הצום השימור בהם אסור, אך אם הצורך בקפאין כל כך חזק עד שהגוף לא יעמוד בלעדיו ניתן להשתמש. או כדבריו: “מיהו הרוצה להכניס ביום הכיפורים פתילה רפואית לגופו כדי להקל מעליו צער התענית בודאי שאינו נכון לעשות כן ורק אם חושש שאם לא יכניס הפתילה הרפואית לגופו לא יוכל להשלים התענית או שהוא מצטער מאד מן התענית עד שהוא כמעט קרוב להתעלף, מותר להכניס לגופו ובפי הטבעת פתילה רפואית או קפסול של ויטמין כיון שאין זו אכילה דרך פיו”.

את הפלא הזה אפשר לקנות בחלק מבתי המרקחת הפרטיים, ללא צורך במרשם. אם זה נשמע לכם נעים, כדאי להתחיל לחפש עכשיו, שכן יכול להיות שתצטרכו לעבור בין כמה בתי מרקחת עד שתמצאו את האחד שלא מתבייש למכור מוצר כל כך הזוי.

 

 

 

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן