תיאוריית הקונספירציה מאחורי נישואי ג’ורג’ קלוני לאמל אלמודין דווקא לא כל כך מופרכת

כאשר נתקלתי בתמונותיו של השחקן ג’ורג’ קלוני אוחז באשתו, עורכת הדין המצליחה אמל אלמודין, לא יכולתי שלא להרגיש דז’ה וו. תחושה מוכרת של רומנטיקה אצילית הנחשפת לעיני המצלמות. באינספור הצילומים שהופצו ביממה האחרונה, השניים האלה נראים מאושרים, מאוהבים אך בעיקר יצוגיים. כמעט ממלכתיים. האלגנטיות המוקפדת בקעה מקלוני כסוף השיער וגם אמל לא איכזבה בטעמה האופנתי שהולם נסיכה, כובע רחב שוליים ומשקפי שמש שחורים ענקיים. השניים נופפו ידיים לכל המעריצים באיפוק אך בכבוד. כאילו שבתוך תוכם ידעו שהם יעשו זאת עוד פעמים רבות.

ראו גם: הרגלי חתונה מוזרים מסביב לעולם

לא זכור לי תיעוד מרשים ומקיף כזה מאז הנסיך ויליאם וקייט מידלטון. כל אתרי החדשות הקדישו עצמם לדיווחים ותמונות מהחתונה המפוארת על גדות הנהר בוונציה לצד כוכבי על כמו בונו, אמילי בלאנט, סינדי קרופורד, אנה וינטור ומאט דיימון. כל תנועה של קלוני, 53 ואלמודין, 36 תועדה במצלמה עד אין קץ ואם גירדתם את המצח ושאלתם את עצמכם למי הם דומים אז אעשה לכם חיים קלים: נשיא ארצות הברית לשעבר ג’ון קנדי ואשתו ג’קלין אונסיס בשנות השישים ההם. ואם להאמין לתיאוריית הקונספירציה שפורסמה ב”דיג’יטל ג’ורנל” שמתבססת על אבחנותיה של קרוליין, בתם של קנדי וג’קלין, אין זו מקריות בכלל.

קלוני ואלמודין. SGP/FAMEFLYNET PICTURES

לפי האתר, קרוליין אמרה ש”ג’ורג’ בחר את הגברת הראשונה היטב”. לדבריה, נישואיו של קלוני הם מהלך מחושב מאוד לקראת כניסתו לזירת הנשיאות. לטענתה מי שהחל את דרכו בתפקיד של רופא ב-ER זומם על תפקיד של נשיא בבית הלבן. אך לא בסדרת הטלוויזיה אלא בבית הלבן האמיתי כאשר על פי הדיווח קלוני עומד להתמודד על התפקיד כבר בבחירות ב-2020 או 2024. אז תוכלו להתבונן בקלוני המחוייט ואשתו השיקית מנופפים ידיים מהאוטו הנשיאותי.

קנדי ואונאסיס

לפי זה נישואיו לאחת מעורכות הדין המובילות בבריטניה, פעילת זכויות אדם מרשימה ממוצא לבנוני המתמחה בחוק הבינלאומי, דין פלילי וזכויות אזרח, הוא לא פחות מהברקה. מדובר בשילוב מוחץ של יופי וחוכמה, מצרך נדיר במחוזות הסלבריטאות. ובעיקר: בחורה שלא מיישרת קו עם שאר הבחורות עימן יצא קלוני בעברו. האיש התעלה על עצמו והחליט להתמסד למרות שלאחר נישואיו הקודמים לטליה בלסם ב-93 נשבע שלעולם לא יצעד שוב מתחת לחופה.

למעשה, קלוני ניהל קשרים רציניים עם תשע נשים לפני אלמודין ובכל רגע נתון יכול היה להתמסד. אבל זה לא קרה. קרולין מניחה שזה נובע מכך שאלמודין מייצגת משהו גדול יותר. שמועות על היותו גיי עדיין לא שככו. קלוני דאג לשלול אותן מכל יסוד בטענה ש”השמועה לא הוגנת כלפי הקהילה הגאה. אלה שקרים! ולא אגרום לאף אחד לחשוב שלהיות גאה זה רע”.

SGP/FAMEFLYNET PICTURES

אם אתם רומנטיקנים בנשמתכם אתם בטח תאמרו שהוא חיכה לאשה האחת בשבילו, ואם אתם יותר מניפולטיביים אז אולי תראו בו את קווין ספייסי ב”בית הקלפים”. אחד שיודע לשחק עם הקלפים הנכונים ויודע שתדמית טובה, נקיה, איכותית ואלגנטית היא מעל הכל. ארצות הברית אהבה מאז ומעולם להכתיר אייקונים במהירות. כאלה ששידרו קלאסה אמיתית לאורך זמן. רק בחגיגות החתונה השניים הראו לכל העולם איך עושים זאת נכון. אילו רצה, החתונה היתה נערכת בשקט, בסתר. אבל נראה שהם נהנו מהפומביות והסגידה לחתונת השנה.

אין זו בהכרח קונספירציה חסרת בסיס. קלוני נודע בשל פעילותו הפוליטית מאחורי הקלעים, גיוס כספים, ארוחות פוליטיות והוא מאוד נבון ומחובר למה שקורה בעולם. אביו היה עיתונאי בינלאומי מכובד והוא דומה לאביו בראייתו האוניברסלית. החיבור לאלמודין, אישה ממומשת בזכות עצמה, רק הופכת את השניים לפאוור קאפל שיוכל להזיז הרים. אם הוא ירוץ לנשיאות, מדובר במי שעוד יהפוך לתקווה הגדולה של המפלגה הדמוקרטית. זו גם לא תהיה הפעם הראשונה ששחקן הגיע למעמד הזה: השחקן רונלד רייגן כבר הראה לעולם שהתפקיד הגדול ביותר הוא כאיש החזק בעולם.

SGP/FAMEFLYNET PICTURES

דרך Digital Journal

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן