למה הזוג הזה השאיר טיפ של 100 דולר עבור שירות נורא

מלצרים, הנה טיפ בשבילכם: מלצר איטי במיוחד במסעדת סושי באייווה הצליח לקבל 100 דולרים למרות השירות הגרוע שהעניק לסועדים. איך קרה הפלא הזה?

בני הזוג, מקנזי וסטיבן שולץ, יצאו לסעוד במסעדה המדוברת הסוף השבוע. לטענתם, נדרשו למלצר 20 דקות כדי להגיש להם קנקן מים, 40 דקות למנה הראשונה ולמעלה משעה לעיקריות. בהתחלה הם התעצבנו, אך במהרה הם הבינו שהמלצר לא אשם במצב. המסעדה הייתה עמוסה מאוד, והמלצר הספציפי הזה נאלץ לשרת מספר גדול מאוד של שולחנות.

“הוא רץ כמו משוגע ותמיד התנהג באדיבות לכל השולחנות”, כתבה מקנזי בפייסבוק: “בשלב מסויים ספרנו והגענו למסקנה שהוא שירת 12 שולחנות וגם את היושבים בבר. זו כמות שאדם אחד לא יכול להתמודד איתה”.

מקנזי וסטיבן היו שניהם מלצרים בעבר, והבינו שהמלצר אולי משרת אותם באיטיות, אבל זה לא אומר שהוא לא עושה עבודה טובה. “סטיבן ואני הסכמנו שזה ישמח אותנו לעשות לבחור הזה את הלילה, כי הוא כנראה קיבל באותה משמרת טיפים מינימליים בגלל השירות האיטי”, היא כתבה. וכך, על חשבון שך 66.65 דולר הוסיפו השניים טיפ של 100 דולר, עם הערה: “היינו בנעליים שלך ואנחנו מעבירים את זה הלאה :)”.

הסיפור על הזוג הנדיב התפשט בטוויטר במהירות. מקנזי קיבלה עליו כמעט מיליון וחצי לייקים וקרוב ל-200,000 שיתופים. היא מקווה שזה יזכיר לאנשים שלפעמים המלצר הוא רק הש”ג, ושלא צריך להתנקם בטיפים במלצרים איטיים כאשר המסעדה עמוסה.

מנהל המסעדה אמר ל-BuzzFeed כי המלצר המדובר הוא עובד חרוץ וקשה, ושאכן בני הזוג תפסו אותו ביום עמוס במיוחד ולא אופייני. הוא גם סיפר שהמלצר הופתע ושמח מאוד מהטיפ הנדיב. שיהיה לו לבריאות.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן