מטפסי ההרים האלה הגיעו לפיסגת היצירה בסדרת תצלומים נועזת

זה אולי נראה כמו פוטושופ אך התיעוד הבא אמיתי לחלוטין. מטפסי ההרים הללו יצרו סדרת תמונות שתיקח אתכם לפסגות. זה הטופ של היצירתיות והתעוזה, והכל בזכות הצלם רוברט בוץ’ שהצליח ליצור קמפיין עילאי עבור המותג השוויצרי למטפסי הרים Mammut.

דמיינו במה זה כרוך רק לתאם את כל המטפסים הללו בשטח. רק המחשבה להצטרף אליהם היתה מתדרדרת אותי לתהום מרוב פחד גבהים.

ראו גם: הצלם נדהם לגלות משפחה שהציבה תינוק על קצה צוק בנורווגיה

הצוות הפגין את ביצועיו במטרהורן, באלפים השוויצרים, והמשתתפים עמדו באתגרים לא פשוטים. אם זה מזג האוויר ההפכפך, תנוחות מסוכנות, במקומות שלא הייתם רוצים למצוא את עצמכם  גם במזג אוויר טוב. והכל בשביל התיעוד המקפיא והמרגש לפניכם. בכישרון רב, הצליחו המטפסים הרבים ליצור תבניות יפות של צורות לאורך הנוף המושלג.

צורת הכתר המוארת שהם יצרו היא הומאז’ למטפס הרים אדוארד וימפר וצוותו שטיפסו לפסגה לפני 150 שנה. צורה זו הפכה למזוהה עם המותג Mammut. יש משהו מרגש בטיפוסים האלה שיוצאים לדרך ממנה רבים לא חזרו. הסכנות המבהילות, תנאי החורף הקשים, המחסור בחמצן ומפולות שלגים לא מרתיעים אותם. בשבילם לתקוע יתד בפסגה זה יותר ממאמץ פיזי כביר אלא ניצחון מנטלי. שאין דבר שלא יוכלו לעשות מהרגע שיחזרו הביתה.

כפי שעיניכם רואות, מתוך אותו כבוד לאדוארד וימפר, הם עשו את המסלול שלו והאירו את כל הדרך. מחווה זו נעשתה כדי להעניק כבוד לאמיצים שסללו את הדרך עבור כל האחרים וכדי לעורר השראה לכל מי שישאף לצעוד עד לטופ בעתיד.

הכי אהבתי את צילום עדשת הדג שעשו בפסגה. שלמות!

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן