המסעדה הזו מציעה הנחה למי שייתן לה פידבק שלילי און ליין והתגובות היסטריות

אם ביקרתם לאחרונה בחו”ל, אולי השתמשתם באפליקציית yelp לפני שנכנסתם למסעדה. בארץ האפליקציה הזו לא ממש רלוונטית, אבל במדינות אחרות בעולם מדובר באחת הדרכים המהירות והיעילות לבדוק האם המסעדה שלפניכם מגישה אוכל אלוהי, או שלחלופין עדיף להמשיך הלאה למסעדה הבאה: פשוט נכנסים לעמוד המסעדה, בודקים את דירוגי המשתמשים ומבינים בגדול אם זה טוב או רע. 

מסתבר שלא כולם אוהבים את yelp. הבעלים של המסעדה האיטלקית Botton Italian Bistro שבקליפורניה החליט להלחם באפליקציה, שלטענתו ניסתה לסחוט אותו תמורת ביקורות טובות. הוא מבטיח הנחה של 25% לסועדים שיעניקו למסעדה שלו כוכב אחד בלבד, מה שהופך את עמוד המסעדה שלו לאחד המקומות המצחיקים ביותר ברשת.

הנה כמה דוגמאות:

אוכל נוראי. שירות נוראי. עובדים חצופים. מסעדה מלוכלכת.

אל תבואו למקום הזה!!!

אני מתכוון לעשות מעשה מכובד, ולבקר את המקום הזה פעם בשבוע לפחות כדי לעקוב אחרי הצעדים שייעשו לשיפור העסק.

זה המקום הכי גרוע אי פעם! אף אחד לא הסכים לתקן את הפקסמיליה שלי, היה שירות לקוחות נוראי. לעולם לא אחזור לשם!

מצד שני, הריח שם היה ממש טוב.

היה לי רעיון דומה לפני כמה חודשים, כש-yelp דפקו לי את העסק באותה דרך, אבל אף פעם לא הוצאתי אותו לפועל.

מאוד שמח לראות שזה עובד!

הפיצה שלך, לעומת זאת, עדיין מסריחה 🙂

הם גובים כסף על אוכל, זה בלתי מקובל, מה עוד אפשר לאמר.

אני מאוד מאוכזב ממדיניות התמחור שלהם. חבל שאין אופציה לתת אפס כוכבים.

חשבתי שהמקום הזה היה בסדר כשחיפשתי מקום לאכול בו, אבל אפילו האוכל הבינוני לא הצליח להסתיר את הסרחון של כל שונאי-yelp שנמצאים כאן.

איך אתם מעזים להעלות שאלות כלפי אלוהיי-yelp, שיודעים יותר טוב מכל אחד אחר מי הוא לקוח אמיתי ומי הוא עובד מתוסכל לשעבר. אם אתם חושבים שאתם טובים יותר להחליט מה זה מה אתם לא יותר טובים מהם… רגע, בעצם אף אחד לא יותר טוב מהם!

אני מקווה שתירקבו בגהנום, ממזרים כפויי טובה שכמותכם! ולא, אני לא אוהב את הרוטב!

המקום הזה אשכרה שם גבינה על הפיצה – גבינה! מה הלאה? בשר. אני מתפללת שלא. הפיצות שלהם עגולות, המסעדה עצמה מרובעת והמלצרים שואלים אתכם מה אתם רוצים לאכול! מה נסגר, אנשים? שאלתי עוד אנשים ונראה שלכולם יש את אותן תלונות: פיצות חמות, שירות ידידותי ומנות שאפשר להזיל עליהן ריר.

אני כל כך כועסת שאני לא יכולה להכיל את עצמי. גררררררררר! 🙂

הזמנתי פיצה בטלפון, וכשהגעתי לאסוף אותה היא עדיין לא היתה מוכנה!!!!! כוכב אחד!

כששאלו אותי איפה ביצעתי את ההזמנה, עניתי דומינוס, והבחורה שם הסתכלה עליי כאילו אני אידיוט.

למה זו בעיה שלי שאני מזמין פיצה והם לא משתפים פעולה עם שאר הפיצריות? אמרתי לה שתיסע לדומינוס לאסוף את הפיצה שלי ולא לחייב אותי על זה כי זה באשמתה.

היא לא הביאה לי את הפיצה. איזה שירות לקוחות נוראי.

נתחיל את הסיפור מההתחלה: לפני מספר חודשים, קיבל דיוויד קרטיני, בעל המסעדה, טלפונים רבים מנציגי yelp, שהציעו לו לפרסם את העסק שלו באפליקציה. הוא הסכים, ונרשם לקמפיין שעלה לו 270$ לתקופה של חצי שנה. כעבור חצי שנה קרטיני החליט לא לחדש את הפרסומת, ואז לטענתו ב-yelp הורידו בצורה מלאכותית את הדירוג של המסעדה שלו על ידי מחיקת ביקורות חיוביות.

קרטיני החליט להחזיר מלחמה. yelp רוצים להוריד את הדירוג? אין בעיה – הוא מוכן לעזור. המסעדה האיטלקית הזאת היא כזו שבכל אופן מרגיזה לעיתים את הלקוחות שלה בגלל הנהלים הקפדניים של הבעלים (לא מוסיפים קרח למשקאות. תוספת רוטב עולה הרבה כסף. גובים כסף על לחם. לא עונים לדרישות מוזרות של הלקוחות), וקרטיני החליט שהוא יכול להיעזר במוניטין האכזרי שלו בשביל תרגיל שיווקי. הוא תלה במסעדה שלט שכותב את כל מגרעותיה, והבטיח הנחה תמורת דירוג של כוכב אחד.

“היום בו נתחיל לחשוב שביקורות ב-yelp משפיעות על ההצלחה של העסק שלנו הוא היום בו נצטרך לסגור את העסק ולעבור לעבוד במקום אחר”, נכתב באתר של המסעדה. באתר גם נטען שמאז שהתחיל המסע להפוך למסעדה המושמצת ביותר ב-yelp העסקים רק גברו. כמו כן, המסע הזה הוציא מהארון בעלי עסקים אחרים, שגם סיפרו על נסיונות סחיטה מצד yelp והודו שגם הם חשבו לבצע תרגיל כזה אך אף פעם לא היה להם אומץ.

קרטיני מספר ש-yelp שלחה אליו מכתב רשמי, בו היא ביקשה ממנו לחדול ממעשיו. אך עם הפיכת המסעדה שלו לסנסציה ויראלית – אין שום סיבה בעולם שהוא יפסיק לעשות את זה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן