הבחורה הזו התחפשה לשמנה ותיעדה את תגובות הגברים בטינדר

יש בחורות ובחורים בעולם שיעשו הכל כדי לשמוע את המחמאה “יש לך יופי פנימי”. הכירו את שרה ווילי. שניהם נראים חטובים ורזים בטינדר ולכן היה מעניין לראות דווקא אותם מסכימים להשתתף בניסוי חברתי המנפץ את הפנטזיות מול סלעי המציאות הנושכת.

הבחורה הזו בחרה את הנקמה המושלמת לקריפ מטינדר

ניסוי חברתי: איך נשים רואותל את עצמן באור שלילי

מי שערך את הניסוי הניח שהדבר הכי מבהיל עבור בחורה ב”טינדר” זה לגלות שהבחור שהיא נפגשת איתו הוא רוצח סדרתי בעוד מה שיפחיד גברים זה לפגוש מישהי שמנה בהרבה מתמונת הפרופיל שלה.

כפי שאתם רואים, בעזרת צוות מקצועי השניים הללו עברו מהפך אדיר. שרה הפכה מבחורה לוהטת לשמנה מאוד בעוד וילי הפך מבחור חטוב לגבר עם כרס הריונית של חודש תשיעי.

כן, מה לא עושים כדי למשוך טיפוסים עמוקים שמחפשים להתחבר לנפש, לרוח, למוח. במפגשים עם בחורים, שרה סופגת תגובות אכזבה. “את נראית מאוד שונה מהתמונה שלך”, “כמה ישנה תמונת הפרופיל שלך בטינדר?” הם רק חלק מהמשפטים שאמרו לה. כשברור שהם מאוכזבים.

אחד הבחורים אפילו קם והלך לאחר שפלט “אני לא מעריך את זה שמשקרים לי” והשני השאיר את שרה מאחור מודה למצלמה “אני לא חושבת שהוא יחזור”. לאורך כל הדרך שרה זרמה למופת עם התרגיל הזה, היתה משעשעת מאוד, החמיאה לבחורים שהם נראים טוב יותר מהצילום שלהם בטינדר.

במקרה של וילי, הבחורות ברובן הביעו פליאה אבל גילו הרבה יותר טקט. הן הצליחו להיראות נחמדות וסקרניות יותר על פני השטח. יתכן שהן לא היו מוטרדות ופשוט בנו עליו כידיד ללכת איתו לשופינג אבל זה בהחלט מראה שנשים בניסוי הזה אמפתיות ועמוקות יותר. או שהן אלופות יותר בלהסתיר רגשות.

באחד המפגשים וילי נשמע אומר לבחורה “אני מאוד בררן עם הבחורות שאני נפגש איתן”. היא שואלת אותו בתדהמה “מה, בחורה בכושר?” והוא עונה “כן”. היא מודה שזה ממש מפתיע אותה. עם אחרת הוא התקדם אפילו לשלב הנשיקה ופחד שכל המייקאפ שלו ימרח עליה. המסקנה לפי ניסוי זה היא שעדיף להיות בחור שמן מבחורה שמנה.

עם כל הכבוד לניסוי המעניין, אין טעם להיתמם, יופי זה פרמטר למשיכה ואין מה להתבייש בזה. לכל אחד, גברים כנשים, יש את הטעם הפיזי המועדף עליו וזה בסדר גמור. זה לא הופך איש לרדוד. נמאס מהצדקנות סביב חיצוניות. זה חשוב גם לא פחות מהפנימיות עבור רבים. מה שכן, לא חסרים גברים שנמשכים לבחורות שמנות ומאמינים שאשה כזו היא עדיפה על מקל מהלך ויש נשים שיתעלמו ממשקל הגבר, אם כי הנורמות החברתיות בהחלט עושות חיים קלים יותר לגברים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן