עדכון חשוב על האשה עם שלושת הציצים

לפני יומיים דיווחנו לכם על ג’סמין טרידוויל, בחורה בת 21 שטענה כי לאחר שמאסה בדייטים החליטה להשתיל לעצמה שד שלישי כדי שגברים יפסיקו להטריד אותה ברחוב. אה, וגם בשביל לשכנע את MTV לקחת אותה להופיע בתוכנית ריאליטי. וגם, סביר להניח, כדי לקבל הרבה תשומת לב באינטרנט.

לפחות אחת מהמטרות שלה היא הצליחה להגשים. הסיפור של ג’סמין, ששמה האמיתי הוא אלישה הסלר, הופיע בגופי תקשורת רבים ברחבי העולם. רבים ראו את התמונות והניחו שהן מזוייפות ושהסיפור כולו שקרי. עכשיו מתברר שהחשדות האלה נכונות (למרות שהסלר עצמה עדיין לא מוכנה להודות בכך באופן רשמי).

ההוכחה הראשונה לכך שמדובר במתיחה היא עדויות מצד מנתחים פלסטיים, שטוענים שהתמונות שהעלתה אלישיה אינן אפשריות מבחינה כירורגית. מת’יו שולמן, מנתח פלסטי מוסמך מניו יורק, סיפר שבעוד ניתוח להשתלת שד שלישי הוא אפשרי, מדובר בהליך מורכב מאוד שהשלמתו אמורה לארוך מעל לשישה חודשים, פרק הזמן ש”ג’סמין” העידה שעבר מאז התחילה את התהליך עד שפרסמה את התמונות. בנוסף, שולמן מספר שניתוח כזה יצור שלושה שדיים מחוברים זה לזה, ולא נפרדים כמו בתמונה.

ההוכחה השניה היא טופס שהגישה הסלר לשדה התעופה בטמפה, לאחר שאיבדה שם את המזוודה שלה לפני שבועות אחדים. בטופס מציינת הסלר את כל החפצים שהיו במזוודה – האחרון מהם הוא “תותב שד שלישי”.

להסלר יש מכון עיסוי בשם Alisha’s Golden Touch. בימים האחרונים מישהו שינה את תיאור המכון באתר האינדקס Manta, שמכנה אותו כעת כ”ספק מתיחות אינטרנטיות החל משנת 2014″, ו”מתמחה בעיסוי לבחורות בעלת שלושה שדיים”. לא ברור מי שינה את תיאור העסק אך זה מעלה את האפשרות שהסיבה למתיחה הזו היתה מסע יחסי ציבור ויראלי לעסק שלה.

זו לא הפעם הראשונה ששמה של הסלר עולה לכותרות בנסיבות ביזאריות. לפני כשנה היא נודעה לאחר שגרמה לבחור שלכאורה הכה אותו לעמוד בצומת עם השלט “אני מרביץ לנשים, ציפרו אם אתם חושבים שאני שקית זבל”. בתמורה להשפלה הפומבית, הסלר לא הגישה תלונה במשטרה נגד אותו בחור.

דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן