דיווח: הבחורה הזו עברה ניתוח להשתלת שד שלישי

שדיים מהפנטים גברים ונשים משחר ההיסטוריה האנושית. לא קשה להבין למה. בעוד רוב הנשים בקושי חיות בשלום עם צמד הציצים שלהן, בחורה בשם ג’סמין טרידוויל מפלורידה החליטה ששניים זה משעמם וביקשה לעצמה עוד שד! השד יודע למה. ואני חשבתי שראיתי כבר הכל בעולם הזה.

הדרך הכי אמיצה להתמודד עם שדיים גבריים

לפני כמה חודשים היא עברה השתלה של שד נוסף. היא סיפרה בתוכנית רדיו כמה קשה היה למצוא מנתח שיעשה את הניתוח עבורה ושנאלצה לחתום על כל מיני מסמכים כי מדובר במקרה החורג מכל אתיקה סטנדרטית. היא לא חשפה את שם הרופא שהחליט לשחק אותה אלוהים ולהעניק לג’סמין, רק בת 21, את השד השלישי והמיוחל. תשמעו, צחוק צחוק אבל אם היא תשקול סקס בשלישייה היא כנראה תסתדר מ-צ-ו-י-ן.

ומה המחיר לניתוח כזה? 20 אלף דולר. המחיר הפסיכולוגי כנראה יהיה הרבה יותר אלא אם באמת לא אכפת לה מה חושבים עליה. בשלב זה אביה לא מרוצה מזה ואימה ואחותה לא מדברות איתה. הבחורה חסכה שנתיים לעסק הזה, בזמן שרוב בנות גילה חוסכות לקולג’.

למי שתהה, היא גם הבטיחה שלא מדובר באקט של צומי כדי לינוק כמה דקות תהילה. פשוט נמאס לה מדייטים והיא רוצה להרחיק ממנה את הגברים. מה אגיד לך יקירתי, את פשוט יכולה להגיד להם “לא”. אולי יום יבוא והיא תפגוש בחור נחמד שעבר ניתוח השתלת איבר מין נוסף.

בינתיים התגובות מטורפות, היא מספרת. למרות שלא ביקשה לעצמה את התהילה, לטענתה, נראה שהיא די נהנית מתשומת הלב סביבה. היא יצאה עם השד השלישי לסיבוב הופעות, מצטלמת למגזין ומתראיינת לטלוויזיה, כפי שניתן לקרוא בדף הפייסבוק שלה. מומחית לניתוחים פלסטיים, נילש סוז’יטרה, סיפרה ל”באזפיד” את הדברים הבאים:

“זה מקרה מובהק של מטופלת שלא היתה צריכה לעבור ניתוח. מישהי כזו עלולה לסבול מעיוות גוף, או שלא חשבה לעומק על השלכות ומשמעויות הניתוח. היא תהיה מצולקת לכל החיים ועלולה לסבול מנזקים פסיכולוגים חמורים. בנוסף לכך, פעולות המנתח אינן אתיות והתנהלות המנתח חסרת אחריות בתחום של ניתוחים פלסטיים”.

הנה היא בסרטון:

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן