איך צוברים “שופים” וקונים מוצרים ושירותים שווים בלי כסף?

“שופי” זה המטבע הקהילתי החדש של “חורים ברשת”, באמצעותו תוכלו לצבור הון וירטואלי ולרכוש עבורו שירותים ומוצרים שווים ב”שופישופ“, אפליקציית מארקט וזירת מסחר ייחודית בין משתמשים וחברות. אפליקציית שופישופ של חורים ברשת בשיתוף הסטרט אפ “אפקוין”, הופכת את הקשר בין 700,000 משתמשי האתר לבין עצמם וביניהם לבין מפרסמים להרבה יותר משתלם ויעיל באמצעות חיבור בין התכנים, המשתמשים והמשווקים בזירת מסחר אחת.

איך זה עובד? כל משתמש יכול לעלות למרקט מוצר, שירות או עסק שהוא או היא מציע. בתמורה, במקום שקלים, המשתמש מקבל עבורם שופים (כאשר שופי אחד שווה שקל), באמצעותם הוא יכול לצרוך שירותים או מוצרים אחרים במרקט. במארקט מוצעים גם שירותים ומוצרים שווים של מותגים וחברות, וכן הצעות של “חורים ברשת” כגון פרסום באתר וקידום באמצעות תוכן. בשלב זה, המארקט עוד חדש אך מומלץ לחזור ולבקר בו בשבועות הקרובים כדי להתעדכן.

איך מצטרפים למארקט? כאן: market.holesinthenet.co.il

איך צוברים שופים?

1. מציעים למכירה פריט שווה או את שירותכם הטובים

מעצבים גרפיים? אומנים? עורכים? מגיהים? תכשיטנים? אם אתם יוצרים או בעלי מקצוע כלשהו שיש לו נגיעה לעולם הדיגיטל, תוכלו להציע אותו במארקט ולהרוויח שופים. אז למה אתם מחכים? פשוט היכנסו למארקט ופיתחו חשבון משלכם. עצם ההצטרפות תזכה אתכם ב-20 שופים!

 

2. מדווחים על טיפ חם ל”חורים ברשת”: 50 שופים

נתקלתם בדיון פייסבוק מעורר באזז? קראתם סיפור מרתק או ראיתם סרטון חדש ומעולה? מוזמנים לעדכן אותנו בערוצים הבאים:

א. דף הפייסבוק של חורים ברשת

פשוט פרסמו את המידע בדף הפייסבוק של חורים ברשת. אם נפרסם את המידע ניתן לכם קרדיט בסיפור ונזכה את חשבונכם במארקט ב-50 שופים.

 

3. משתפים כתבה ב”חורים ברשת” (בקרוב)

קראתם כתבה מעניינת ב”חורים ברשת”? שתפו אותה עם החברים שלכם בפייסבוק באמצעות כפתור השיתוף בתחתית הכתבה. כל מבקר שייכנס לכתבה באמצעות השיתוף שלכם יזכה את חשבונכם בשופי אחד!

 

 

4. עוקבים אחר משימות התוכן המיוחדות בכתבות “חורים ברשת”

מדי פעם נפרסם משימות תוכן בכתבות שיזכו את החשבון של מי שימלא אותן בהצלחה בעשרות עד מאות שופים! כל כתבה שכוללת משימה תשא את סמל המטבע שופי. מוזמנים לעקוב בפייסבוק או באתר:

 

 

5. כותבים כתבות ב”חורים ברשת”

כל החדשות מעוררות הבאזז והקישורים החמים מגיעים אליכם ראשונים? למה שלא תהפכו את הכשרון שלכם להון וירטואלי? הפכו לכתבים קהילתיים ב”חורים ברשת”, צברו שופים ורכשו איתם שירותים ומוצרים שווים.

איך מתחילים? פשוט לוחצים על “פוסט חדש” בראש האתר ומתחילים לכתוב. מוזמנים לערוך תחקיר קצת לפני כן ב”חורים ברשת” כדי לדעת אילו תכנים עשויים להתאים. מרגע שפירסמתם שתי כתבות חדשות, אם תתאימו נפנה אליכם ונספק לכם הדרכה נוספת. אם כתבה שלכם תאושר לפרסום ותגיע לעמוד הראשי של “חורים ברשת” יזוכה חשבונכם ב-100 שופים, ותקבלו 10 שופים נוספים על כל 1,000 צופים בכתבה. כך שאם הכתבה שלכם תרשום 10,000 צפיות תקבלו 200 שופים!

6. הופכים לחברים טובים של “חורים ברשת” (בקרוב)

בקרו מדי יום ב”חורים ברשת” ומלאו אחר כך הפעילויות המוצעות מעלה. ככל שתעשו זאת תגדילו את הסיכוי שלכם לזכות בהגרלה. שימו לב לסרגל האישי בתחתית האתר בו יתפרסמו כל ההצעות החדשות המותאמות אישית עבורך:

 

7. תומכים בעמותות

תורמים תרומה בשקלים לאחת מהעמותות הנבחרות במארקט ומקבלים בחזרה את כל הסכום בשופים.

8. רוכשים שופים בשקלים ישירות מ”חורים ברשת”

לפרטים [email protected].

ראו גם:

13 דברים שכדאי לדעת על “שופישופ”

איך מעלים פריט חדש ל”שופישופ” בדרך הנכונה?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן