איך מעלים פריט חדש לשופישופ בדרך הנכונה?

ראשית, כדאי להקדיש מחשבה על הערך שיש בפריט או בשירות לקהילה. יותר מכפי שהמשתמש רוצה למכור, חשוב להבין אם יש אנשים זקוקים/כמהים/חושקים במה שיש לך להציע. השמיכה הקרועה שלך מהשירות הצבאי מלפני עשור לא תתאים, סביר להניח. המארקט מיועד לכל מוצר או שירות שמתאים לדור המחובר: אופנה, גאדג’טים,טאבלטים, אמנות, שירותים דיגיטליים ועוד.

בעקרון, זו זירה חופשית. אם המוצר אטרקטיבי לקהל הקוראים של חורים ברשת (למשל, טאבלט או סמרטפון חדשים, אפליקציית מוזיקה חדשנית, נעלי ריצה שמתחברות לאינטרנט, שמלת מעצבים וכו’) הוא מתאים למארקט. מדובר בכל מה שעולה בראשך בתחום הסחר הדיגיטלי: שירותי עריכה, כתיבה, תרגום, הגהה, צילום, עיצוב, גאדג’טים, סדנאות ועוד. נוסף על כך, יוצעו במארקט שירותים והצעות מיוחדות של חורים ברשת: כתבות מקודמות באתר וקידום באמצעות באנרים באתר. תוכל, למשל, להרוויח שופים ועם הרווח לרכוש שטח פרסום ב”חורים ברשת”.

1. תיאור מפורט

לאחר שעברנו את המשוכה הזו, חשוב מאוד להקפיד על הנראות של כל פריט חדש שנוסף למארקט. הקפדה זו חיונית הן לאטרקטיביות של המוצר בתוך המארקט והן להכללתו בקידומים שונים באתר “חורים ברשת” בהם מדור שבועי שחושף מוצרים ושירותים נבחרים מתוך המארקט.

 

2. התמונה

3. עלות וכמות

לאחר ציון שם הפריט והוספת תמונה ותיאור, אפשר לקבוע את המחיר. כעקרון, שופי אחד = שקל אחד. אין טעם לנקוב במחיר גבוה במיוחד בשופים שלא יהיה לו ביקוש. לחילופין, גם לא כדאי להציע מחיר נמוך שיביא לכך שהמוצא יאזל מהר מאוד. עבור מוצרים חדשים ונחשקים, ההמלצה היא להגריל אותם בין הלקוחות. לשם כך, חשוב מאוד לציין “0” בשדה כמות הפריטים. בדרך זו, אנשים שמתעניינים ברכישה יגישו בקשת רכישה וזו לא תתבצע אוטומטית.

 

4. משלוח

לבסוף, ציינו אם אתם שולחים את הפריט (לא רלוונטי במקרה של שירותים דיגיטליים) ולהיכן אתם מוכנים לשלוח. אפשר גם להגדיר איסוף עצמי.

חשוב לזכור שכל תהליך המכירה, הטיפול בלקוח ועדכון המוצרים והשירותים בחשבון שלכם במארקט הוא באחריות המוכר.

ראו גם:

13 דברים שכדאי לדעת על “שופישופ”

איך צוברים שופים וקונים מוצרים ושירותים שווים בלי כסף?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן