תיאוריה חדשה על משחקי הכס מרעידה את מעריצי הסדרה

הרבה מילים כבר נאמרו על “משחקי הכס”, סדרת הטלוויזיה המבוססת על סדרת ספרי “שיר של אש וקרח”, שהצליחה להפוך לאחת התופעות הטלוויזיוניות הבולטות ביותר של השנים האחרונות. בין כל מלחמות הירושה, הקרבות המדממים וסצינות המין הנועזות יש בסדרה הזאת גם הרבה מאוד סודות ושאלות פתוחות, ומעריציה אובסיסיביים בניסיונות לפתור אותם.

סרטון שממחיש איך פחות או יותר הכל במשחקי הכס מזויף

תיאוריה חדשה יחסית בנוגע למוצאו של אחת הדמויות הראשיות מטלטל את קהילת הצופים והוקראים של “משחקי הכס”. למרות שהתאוריה הזו כבר הושמעה לראשונה לפני 4 שנים היא לא צברה עד עכשיו פופולריות גדולה (בניגוד לשמועות על דמויות אחרות שנחשבות כבר ל”עובדות מוגמרות” אצל מעריצי הסדרה) בימים האחרונים היא זוכה לעדנה מחודשת בזכות פרסום ב-BuzzFeed.

על פי התאוריה, טיריון לאניסטר, הגמד האהוב, הוא כלל לא נצר לשושלת לניסטר. על פי מה שנאמר בסדרה, טיריון נולד לאימו, ג’ואנה, בלידה קשה שגרמה למותה. אביו התנכר לו כל חייו וברגעיו האחרונים אף אמר לו “אתה לא בני”. יכול להיות שהאב התכוון לאכזבה מכך שבנו יצא נכה – אך יכול להיות שהוא התכוון לכך בצורה מפורשת.

התיאוריה גורסת שטיריון הוא בנם של ג’ואנה לניסטר ואייריס טרגריין, המלך הקודם של הממלכה. לפי התיאוריה, ג’ואנה בגדה בבעלה עם המלך, וכשזה גילה על כך הוא ניסה לגרום לה לבצע הפלה. ההפלה לא צלחה, אך גרמה להריון להסתבך והובילה בסופו של דבר למותה של האם ולפגמים הגנטיים של טיריון עצמו.

אם התיאוריה תתברר כנכונה, זה הופך את טיריון ודייניריז החאליסי לאחים למחצה. מה שיכול לרמוז על חיבור עתידי בין טיריון ודייניריז כדי להשתלט בחזרה על הממלכה. אולי כך מתכוון ג’ורג’ ר. מרטין לסיים את סדרת הספרים שלו? קשה בשלב זה לדעת – אך מרטין בהחלט כבר הוציא לפועל הפתעות מרשימות יותר וזו בהחלט אפשרות שעומדת על הפרק.

דרך Mashable

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן