מר וגברת לי, מסעדת קונספט ייחודית

השם מר וגברת לי, הניתן למסעדת הקונספט האסיאתית החדשה של השף שאול בן אדרת מעורר עניין. מיסטר אנד מיסיס לי הוא אינו שם רגיל למסעדה, ומאחוריו סיפור מיוחד במינו. באחת מנסיעות העסקים של אדרת, הוא ושותפיו הגיעו ליפן. אחד מהסיורים שעשו החברים היה לרובע שינג’וקו התוסס. בעת הסיור במקום החליטו אדרת ושותפיו להתרחק מעט מן ההמון ולעבור לחלק הצדדי של הרובע. בעת שיטוטם נתקלו החברה בבר מקומי קטן, והחליטו לבדוק מה קורה בפנים. מארחת נחמדה ומסבירת פנים קיבלה את פניהם בחיוך, והם נכנסו. המקום היה קטן, מעוצב בפשטות, ומאחר ולא היו רעבים, החליטו לחזור ולבדוק את המקום מחר. למחרת היום חזרו אדרת ושותפיו אל הבר המקומי והזמינו מספר מאכלים מקומיים. את התחושה שחוו בעת שטעמו מן המאכלים היה קשה להסביר במילים. האוכל היה מצוין, הטעמים היו חזקים והמנות מיוחדות, מה שעומד בניגוד גמור לאופי העיצובי של המקום. בדיקה קצרה העלתה כי את המקום מנהלים ומתפעלים זוג אוהבים יפני, בעל ואישה, העונים לשם מיסטר אנד מיסיס לי. הזוג נשואים כבר חמישים שנה ומנהלים יחד את המקום, כאשר הבעל הוא המבשל, והאישה מארחת וממלצרת. האהבה של הזוג זה לזו, יחד עם הקונספט הייחודי של המקום, הביאו את השף אדרת לפתוח את מסעדת מר וגברת לי, פינת חמד לא גדולה בהמון של תל אביב.    

התפריט  

התפריט של מסעדת מר וגברת לוי מתבסס על המאכלים האסיאתיים, ומעביר את הטעמים החזקים והמגוונים של המזרח הרחוק. את הארוחה תוכלו לפתוח במרק יפני, בספרינגרול, בדאמפלינג או במגוון רחב אחר של מנות פתיחה מעניינות. למנה עיקרית תוכלו לבחור מבין מגוון משתנה של סושי וסשימי, שיפודים יפניים, מנות בשריות בסגנון אסיאתי, ומוקפצים בווק או מאודים. לקינוח תוכלו לבחור מבין מגוון מנות אחרונות בסגנון אסיאתי כמובן. התפריט במסעדה עשיר ומגוון, כך שכל אורח יוכל לבחור את המנות אליהן הוא מתחבר, גם הצמחונים.    

העיצוב של מסעדת מר וגברת לי   

העיצוב של מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי ססגוני ומיוחד. חלקה החיצוני של המסעדה, הוא החלק הפופולארי, ובו ניתן למצוא כורסאות ישיבה צבעוניות, גזיבויים ססגוניים וגם בר שתיה חריפה חיצוני. בחלק הפנימי מקומות ישיבה, בר משקאות ופסלי בודהה מפוזרים במקומות שונים ברחבי המסעדה, להשלמת המראה האסיאתי. ניכר כי העיצוב היה חשוב לאדרת, והוא מתבטא גם בפרטים הקטנים.  

השירות

השירות במסעדת מיסטר אנד מיסיס לי מקצועי ותואם את הרמה. המארחת חייכנית ואדיבה, המלצרים נענים לבקשת האורחים במהרה, והאוכל מוגש חם. ניכר כי המלצרים בקיאים במנות בתפריט, ויודעים לכוון את האורחים במסעדה בין המנות המגוונות, למנה שתהיה לטעמם על פי קריטריונים שונים. השירות יחד עם האוכל המצוין, העיצוב המעניין והסיפור המיוחד, הופכים את הארוחה במסעדת מר וגברת לי לחוויה בלתי נשכחת.     

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן