למכירה: סווטשירט במראה וינטאג’ מוכתם בדם

לא הספקנו להירגע מסאגת “חולצת השריף” של זארה, זו עם הפסים והכוכב שספגה השראה מעוותת לבגדי האסירים של יהודים ממלחמת העולם השנייה, והנה הבאים בתור לתואר “היציאה השיווקית המחורבנת של השנה”. הפעם זו חברת “אורבן אאוטפיטרס” שבמיפגן של טעם רע מוכרת סווטשירט במראה וינטאג’ עם השפרצות דם. על הסווטשירט מתנוסס הכיתוב Kent State University. עד לא מזמן הוא נמכר ב-130 דולר. חינם לא היתי נוגעת בו עם מקל.

ראו גם: זארה מגיבה לחולצת השריף

מדובר ב”מחווה” לטבח המפורסם באוניברסיטת קנת סטייט באוהיו בשנת 1970, כאשר חברי המשמר הלאומי של אוהיו פתחו באש נגד מפגינים שמחו על מלחמת וייטנאם. הם ירו אינספור פעמים בסטודנטים לא חמושים ובסוף הטבח התברר כי נהרגו ארבעה בני אדם ותשעה נפצעו. כעת הסווטשירט הזה מופיע כ”סולד אאוט” באתר החברה. לפני כן הוא עלה לאתר איביי והוצע במחיר של 550 דולר. איש לא ניסה לרכוש אותו.

החברה כמובן הספיקה לשגר הודעת התנצלות. היא לא ציפתה לתגובות השליליות בסווטשירט הזה שדם אמיתי לא משולב בחולצה בשום צורה. “הכתמים האדומים והחורים הם תוצר של הבד עצמו” הבהירו. כמובן, הם דאגו להסיר אותו מהאתר. בקצב הזה עוד נראה חולצות מהירי בקולומביין או שמלות מיני במחווה לקורבנות של ג’ק המרטש. עם סימני חיתוך כאלה ורצועות תלושות. בכל זאת, אין גבול לדמיון.

דרך Kinja

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן