דג זהב עבר ניתוח מורכב שהציל את חייו

זה תמיד מרגש כשמתייחסים לחיות כמו לבני אדם ולא פחות מכך. לכן זה היה ברור שלא אעמוד בפני הסיפור הבא, העוסק בדג זהב קטן בשם ג’ורג’ שהתגלה אצלו הנורא מכל: גידול ממאיר. הכל התחיל כשהאנשים שטיפלו בו גילו שדג הזהב הקטן לא שוחה כהרגלו. הם מיהרו לקחת אותו לווטרינר.

ראו גם: 10 עובדות מסמרות שיער על דגים

הווטרינר בישר להם את הדיאגנוזה הקשה והוחלט, בהמלצתו, לשלוח את דג הזהב לניתוח נסייני. על אף שיש עוד הרבה דגים בים, האנשים נשבעו שיעשו הכל כדי להציל את ג’ורג’, גם אם מדובר בדג זהב קשיש בן 10 שנים. וכך, בעוד אנשים אחרים היו נפרדים יפה מדג הזהב ושוטפים אותו באסלה, משפחתו של ג’ורג’ דאגה לטוב ביותר עבורו.

הם שילמו 200 דולר עבור הניתוח הנדיר בבית חולים לחיות במרלבורן, אוסטרליה, לפי ה”ניו יורק פוסט”. על פי דף הפייסבוק של בית החולים, ג’ורג’ הוכנס תחילה לדלי של מי קרח שהכיל חומר מרדים. בעוד הווטרינר, ד”ר ריץ’, ערך את הניתוח, ג’ורג’ הוזן בצינורית הכוללת מים, חמצן וחומר הרדמה שהבטיחו כי הדג יישאר חי ובהרדמה.

בשלב מסויים הניתוח הסתבך והווטרינר נאלץ לעבור להשתמש ברקמת דבק הנפוצה בניתוחי בני אדם. הניתוח ארך כ-45 דקות ובסופו ג’ורג’ קיבל אנטיביוטיקה והונח בדלי מים נקי להתאוששות. הוא הצליח לנשום בכוחות עצמו די מהר. “עבור האנשים שלו לא מדובר בסך הכל בדג”, אמר הרופא, “אם יש לך חיית מחמד אתה מחוייב לטפל בה הכי טוב שניתן”.

דרך Time

 

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן