בחורות בשם אייזיס נגד דאע”ש: תחליפו את השם או ש…

דאע”ש, או “המדינה האיסלאמית”, הוא ארגון הטרור הידוע לשמצה והמפחיד בעולם היום. בארצות הברית מכונה הארגון ISIS, ראשי תיבות של Islamic State of Iraq and Syria. הבעיה: אייזיס הוא שם נשי מקובל בארצות הברית, ונשים בשם הזה מצאו את עצמן פתאום מזוהות עם ארגון הטרור המפחיד הזה.

זה נשמע מצחיק, אבל עדויות של בחורות בשם אייזיס מבהירות שזה לא ממש כיפי להסתובב היום עם שם כזה. כך למשל, אמא לבת 12 שנקראית אייסיס מספרת שהבת שלה כבר לא אוהבת את השם שלה בעבר. מוזיקאית בשם אייזיס שגם כינתה כך את הלהקה שלה לא רוצה שהמאזינים יקשרו את שם הלהקה עם ארגון הטרור. הורה צעיר מספר שהוא קרא לביתו, שנולדה בדצמבר, אייזיס, ועכשיו הוא מתבייש לספר לאחרים מה שמה.

בקיצור – מסתבר שיש קורבנות לא צפויים לדאע”ש, ועכשיו הן יוצאות במתקפה נגדית. אייסיס מרטינז, אמא אמריקנית, יצרה עצומה שמבקשת מגופי התקשורת בארצות הברית להפסיק להתייחס לדאע”ש כ-ISIS, ולעבור להשתמש במקום באחד הקיצורים האחרים הארגון: IS או ISIL.

כדוגמה לבעיות שהיא חווה ביומיום, אייזיס פרסמה תכתובת SMS שהיא ניהלה עם בחור זר, לאחר שהיא סימסה בטעות למספר הלא נכון:

– “היי מריה! זו אייזיס. איך הולך? אני כאן”
– “את טרוריסטית מז*יינת”
– “סליחה?”
– “כן. טרוריסטית […] למה דאע”ש יוצרים איתי קשר?”

שוב, זה נראה קצת כמו בדיחה, וכנראה שבעל הטלפון שקיבל את ההודעה השגויה לא באמת חשב שארגון הטרור מדבר איתו אלא סתם ניסה להתבדח, אבל מצד שני אפשר להבין שלאייסיסות השונות בעולם נמאס כבר שכולם צוחקים על השם שלהן.

דרך Daily Dot

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן