5 רעיונות מקוריים למסיבות יום הולדת מקוריות לקטנטנים

מוגש באדיבות ניק ניים – מתנות אישיות לילדים, מוצרים אישיים לקטנים וגדולים, ימי הולדת מעוצבים, מוצרי בית ספר וספרי ילדים אישיים.

יום ההולדת של הילד מתקרב והחלטתם להיות אמיצים ולארגן את החגיגה לבד? ברור שאפשר להזמין כמה חברים למסיבת פיג’מות, שתסתיים באכילה מאסיבית של פיצות וממתקים, רביצה מול טלוויזיה, משחקי מחשב והתעלפות המונית על הרצפה בסלון. אפשר גם להביא אותם בצהרים ולתת להם לעצב את הבית כעוות נפשם מחדש. ואפשר לנסות לתכנן רעיון מקורי וגם נוח ונעים לכיס.

יום הולדת פרהיסטורי

הילד שלך חולם על דינוזאורים? אפשר לארגן לו ולחברים שלו חוויה פלאונתולוגית ייחודית, להטמין בארגז חול ליד הבית כמה דינוזאורי צעצוע קטנים, לתת לחופרים צעירים דלי ויאה מפלסטיק ולשלוח אותם למשימה. כדי לשמור על האווירה האותנטית, אפשר לדאוג גם לקישוטים בצורה של דינוזאורים או יערות הגשם הקדמוניים – ממש עידן הקרח! עוגת דינוזאור, כוסות דינוזאורים ונרות דינוזאורים רק יוסיפו והפכו את החוויה לבלתי נשכחת.

יום הולדת בספארי

אם הילדה שלכם אוהבת חיות אפשר לארגן מסיבה בסגנון ספארי. שולחים לחברים הזמנות מעוצבות עם תמונות של בעלי חיים. אם לא מזמינים את כל הכיתה, אפשר להחליט על סוג אחד בלבד של בעלי חיים – למשל כלבים ולעשות חגיגה בצמוד לגינת הכלבים. עוגיות בצורת עצם, או עוגה גדולה מעוצבת כציפור שיר, פיל או נחש, מסכות של בעלי חיים שהוכנו מראש, אוזניים מצחיקות על קשת מפלסטיק שהילדים יכולים ליצור לבד ובסוף, כמובן, תמונה משותפת!

מסיבת פיג’מות וקאפקייקס

יש שני דברים שבנות אוהבות הכי הרבה: ממתקים ומסיבות פיג’מות. למה שלא תשלבו בין שתי האהבות הגדולות ותלכו על המסיבה המושחתת, מלאת שוקולד ומרשמלו, לאורך כל הלילה (גג עד 11, כי אז לרוב כולן כבר מעולפות מעודף סוכר). במקום לקשט את המקום, תלכו בכל הכוח על ממתקים ועוגיות. ואם כבר הולכים עד הסוף, אפשר לעשות סדנה לאפיית קאפקייקס – תקנו מראש סוכריות לקישוט ותנו לדמיון להתפרע. נכון, בסוף יש בלאגן וצריך לנקות, אבל ההתרגשות והכיף מהעשייה המשותפת בהחלט שווים את זה.

יום הולדת תחפושות

נכון, פורים יש רק פעם בשנה, אבל רובנו שומרים תחפושות ישנות “למקרה ש…”. תזמינו אורחים ותציעו להם להגיע עם מזוודת תחפושות משלהם. תעשו מסיבה מטריפה, תערבבו כובעים, מסכות, שמלות וחליפות של גיבורי על ואל תשכחו לעשות תמונות פפראצי – כי לא כל יום רואים את דארת’ ווידר בחצאית טוטו וורודה!

מסיבת XBOX

כן, הם משחקים בזה כל יום, אבל כשעושים תחרות עם רישום תוצאות על הלוח, עם פיצות וממתקים בצד, זו בהחלט מסיבה שווה ביותר לגיקים הקטנים. תנו להם להפגין את כל היכולות שלהם על המסך, או לערוך תחרות ריקודים מטורפת. ואם גם תדאגו להם לכיבוד וקישוטים שמתאימים לקונספט – אז בוודאות, זאת תהיה המסיבה הכי מגניבה בתבל.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן