דילים של רגע אחרון מסוגלות להוזיל לכם מחירים באופן משמעותי

במידה ואתם דומים למרבית האנשים, יש סיכוי טוב שלעיתים גם לכם יש רצון לזרוק הכול ופשוט לברוח מס’ שעות לחו”ל ולהיזרק בחוף שכוח אל ולשים בצד את צרות היום יום שלכם.

נופשונים שברגע האחרון הם אחלה דרך של ניצול הרצון הרב לחופשה ככה באמצע ופשוט לברוח לאיזה נופשון, לשכוח לכמה רגעים מהשיגרה העמוסה והלחצים ולשוב מרועננים לישראל אח”כ. 

טיסות זולות

הרבה ישראלים מנצלים לרוב את היתרונות המשמעותיים של דילים ברגע האחרון על-ידי תזמון מועד חופשתם בשיטה הסטנדרטית, ואז בהתראה קצרה לפני הטיסה המיועדת הם מחפשים נופש אידיאלי למסגרת התקציה. זה בהנחה, במידה שעושים את זה עם חשיבה שלוקחים בחשבון שקיים עוד סיכוי לאתר חדרי מלון ו/או טיסות זמינות לאזור הספציפי. בזמן הזה, סוכנויות הנסיעות ומלונות שונים עשויים להציע מחירי הנחה עבור מי שיקחו זאת בשתי ידיים. 

המקומות הפופולריים בקרב ישראל כוללים בעיקר את אירופה הקלאסית כמו גרמניה, ספרד, רוסיה וכן גם כמה מהמדינות הקרובות כמו יוון. זמני החופשות הכי נפוצים הם ללא ספק חודשי יולי-אוגוסט והמחירים בהם יהיו לרוב יותר גבוהים אך מי שחפץ לצאת מהקופסא יכול בהחלט לתכנן לעצמו נופש שברגע האחרון וזאת דווקא בתקופת החורף ולעשות סקי אירופאי וגם להנות מאווירה מקסימה ונוף מושלג. 

שדה תעופה

יש לציין שחבילות נופש שברגע האחרון אינם קיימים רק מחוץ לארץ כי אם גם בארץ כאשר אחד מהמקומות הכי נפוצים היא העיר אילת. הרבה ישראלים דווקא מוותרים על חו”ל, אלא להפגין קצת פאטריוטיזם ולתכנן בעצם חבילות נופש לאילת. כפי שנאמר אילת אחד מהמקומות הכי פופולאריים בארץ בקרב תושבי הארץ וגם אצל תושבי חוץ. הזרימה הגדולה ביותר לאילת הינה כמובן בחודשים יולי אוגוסט אבל אפשר לרכוש נופשים לאילת ברוב השנה וגם זאת חשיבה נכונה. 

מי שמעוניין בטיסות בלבד וחש עצמו מוכן בשביל לארגן מקומות ודברים נוספים בלי סיוע מסוכנות יוכל לחלוטין לתור רק אחר טיסות רגע אחרון בעלויות זולות במיוחד ולא מן הנמנע גם לחסוך עלויות בהשוואה לחבילה נופש שכוללת הכול. 

מידע נוסף באתר אילת דיל

כפי שאפשר להסיק, עם קצת קריאטיביות ומוטיבציה הינכם יכולים לתכנן חופשה עצמאית כיפית שברגע האחרון – אז נאחל לכם אחלה חופשה!

ניתן להתעדכן בתחומי בתיירות באתר travely

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן