חמש מתנות מדליקות שתוכלו לתת לקולגה לעבודה לכבוד החג

מוגש באדיבות “Advertising Products” – עיצוב מסחרי, קד”מ ומוצרי פרסום לעסקים.

הילדים חזרו לגנים ובתי ספר, נחליאלי כבר קיפץ לכם על המרפסת, החצב עושה רושם שהולך לפרוח – כל הסימנים מצביעים על כך שעוד מעט מגיע ראש השנה. גם אם השקעתם ודאגתם למתנות לכולם או בחרתם בדרך הקלילה ושלחתם מייל עם איור של דבורה טובעת בצנצנת דבש, נאחזת בעוקץ של התפוח – אנחנו כאן כדי להציע לכם מגוון מתנות מגניבות לחברים וחברות שלכם למשרד. כי תכלס, אתם רואים אותם הרבה יותר מאשר את המשפחה שלכם.

לקולגה לחוץ ועצבני

הוא מתרוצץ במשרד, מזיז כיסאות, טורק דלתות ושואף סיגריה שלמה לתוך ריאות בדקה? סימן שהוא צריך להירגע. לא, אנחנו לא מציעים לכם לטפטף לו “רגיעון” לתוך כוס אספרסו או להציע לו התבוננות מדיטטיבית בנר פצ’ולי ריחני. אנחנו מציעים לשלב את הנעים עם המועיל. שחרור לחץ עם אסתטיקה. אבל תכלס, מתנה כזו תתקבל בהבנה רק אם יש ביניכם מערכת יחסים של הבנה ותמיכה הדדית. או אם יש לכם אומץ יוצא מן הכלל.

לקולגה שמתגאה בכישורים פיננסיים שלו

הוא כל היום מוכר וקונה מניות בבורסה? הולך לשירותים עם עיתון “גלובס”? מנהל סניף הבנק שלו מתקשר אליו להתייעצות? נגיד בנק ישראל נמצא ברשימת החיוג המקוצר בטלפון שלו? בקיצור, החבר שלכם מבין בענייני כספים. זה בדיוק הזמן להראות לו כמה אתם מעריכים את היכולות שלו לעשות כסף אפילו מאבן.

לחבר פרנואיד

הוא חושב שיש אחרי מעכב של שירותי ביון זרים? הוא נועל את דלת המשרד ומפעיל אזעקה בכל פעם כשהוא יוצא למסדרון? הוא בודק עם גלאי מתכות את הרכב שלו מלמטה? מנתק מכשירי חשמל מהשקעים מחשש להאזנת סתר? הוא אף פעם לא ישתמש באותה דרך כדי להגיע לעבודה ולחזור ממנה הביתה? מזל טוב, עמית שלכם לעבודה פרנואיד. עם זאת, אנחנו לא ממליצים לכם לאבחן אותו או לשלוח אותו לטיפול בנזעי חשמל, אלא דווקא לתת לו מתנה שהוא מאד יעריך – ארנק אלקטרוני ביומטרי.

לקולגה חובבת וינטאג’

היא צופה באדיקות ב”מאד מן”? היא הולכת לישון עם רולים כדי שבבוקר תוכל ליצור גל מושלם בקארה שלה? היא מורחת ליפסטיק אדום, לובשת שמלות עם מותן צרה וצעדת בנעלי עקב גם בבית כאילו אלה נעלי “קיפי”? היא קונה את המלתחה שלה בפורטובלו מרקט בלונדון? היא מעשנת סיגריה דרך פיה ארוכה משנהב מזויף? בקיצור, היא חולמת לחיות בשנות השישים? אז תנו לה את ההרגשה, בלי שתיאלץ לוותר על נוחיות הגאדג’טים המודרניים.

לחבר שהוא גם אושיית פייסבוק

יש לו 4999 חברים ו-235236236 עוקבים? הוא מעלה סטטוסים ומקבל אלפי לייקים? יש לו יריב שהוא לא סובל אותו, אבל מת להיות כמוהו? הוא מצליח לגרום גם לאבן לדמוע מהתרגשות על משהו שהוא כתב, אבל ככל שזה נוגע לחייו האישיים, הוא רווק שגר עם חתול וחולק מיטה עם איגואנה שלו? תנו לו פתח מילוט, תסייעו לחיי הרשת שלו לזלוג והוואי המשרדי שלכם.

ושתהיה לכולנו שנה טובה!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן