פוג’י עושה טרולינג לצלמי DSLR

חברת הטכנולוגיה פוג’י החליטה לעצבן צלמים מסורתיים בתמונת הטיזר שלה לקראת כנס הצילום Photokina.

התמונה מבוססת על “מצעד הקדמה”, האיור המפורסם המתאר את האבולוציה של האדם, רק שבמקום להציג קוף שמתייצב על רגליו והופך לאט לאט לאדם מודרני, בפוג’י בחרו להציג את האבולוציה של הצלם המודרני: מאדם שלוקח איתו לכל מקום תיקים רבים ומצלמות לכל מטרה, דרך צלם שעבר לציוד דיגיטלי ויכול להסתפק בפחות ציוד ועד לאבולוציה החדשה: צלם שמסתפק במצלמה אחת קלה וקטנה ויכול ללכת זקוף וגאה.

בפוג’י שמים דגש על מצלמות ה-Mirrorless שלהם – מצלמות דיגיטליות שמוותרות על מנגנון המראה הקיים במצלמות ריפלקס (SLR או dSLR) מסורתיות, ובכך מאפשר יצירת גוף קטן וקל למצלמה שלא פוגע באיכות התמונה הסופית.

מצלמות ה-Mirrorless הן המילה האחרונה בתחום הצילום הדיגיטלי, והחברות הגדולות מוציאות דגמים כאלה מדי שנה, אך פוג’י היא בין הראשונות שמכריזה בגאון שתם עידן המצלמות המסורתיות והכבדות ושהגיע הזמן להתפתח ולהפוך ל”צלם החדש”.

הצלמים המסורתיים כנראה יתעצבנו מהדימוי הזה, שאומר שכל הציוד שהם אספו בשנים האחרונות מיותר. אבל זה בסדר. פוג’י צריכה ליצור קצת באזז לקראת תערוכת הצילום שתגרום לה לבלוט מעל המתחרות הגדולות, וטרולינג זו אסטרטגיה שבהחלט יכולה לעבוד.

דרך PetaPixel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן