שבעה טיפים פשוטים למתיחת פנים לבית

מוגש באדיבות MyVinillo – עיצוב מדבקות קיר וויניל למטרות דקורטיביות, ובייצור שלהן בעזרת חומרי גלם איכותיים ומקצועיים.

עברתם דירה והבנתם שאחרי פריקת הארגזים כל העבודה רק מתחילה?
גרים בדירה כבר תקופה ונמאס לכם מהשעמום על הקירות?

שבעה טיפים פשוטים, מינימום של השקעה, הבית שלכם יתחדש, ואתם תרגישו כמו מעצבי פנים מהשורה הראשונה.

טיפ 1: כזה מתלה אין לאף אחד!

נתחיל מהכניסה לבית – כמה ידיות ישנות של מגירות, חתיכה גדולה של עץ, מברגה, מסמרים ו-ווים לתלייה. באמצעות מברגה עושים חורים בעץ ומבריגים פנימה את הידיות במרחק שווה אחת מהשנייה. מהצד שני של המתלה שיצרתם (בעצמכם!) אפשר להבריג ווים קטנים ולתלות על הקיר. עכשיו נותר רק לתלות עליו מעילים, כובעים ותיקים.

טיפ 2: על מה נשב?

יש לכם מגזינים ישנים? למה לתרום אותם למשרד של רופא שינים כשאפשר לעשות הדום תוך 5 דקות בלבד? כל מה שצריך זה רק המגזינים כאמור, לוח עץ או בסיס אחר (מושב של כיסא שבור, למשל), חגורות שלעולם לא תשתמשו בהן עוד וכרית קטנה מיותרת.

מערימים את המגזינים על בסיס מעץ שאפשר לצבוע בלכה, מעל – כרית, מחברים את כל הקונסטרוקציה עם שתי חגורות. אם יש הרבה מגזינים, אפשר ליצור כמה כיסאות, כל אחד עם כרית בצבע שלו. רק כדי שהאורחים לא יריבו מי ישב על הכיסא המגניב!

טיפ 3: לפעמים זה כיף לשכב על הרצפה

תופרים יחד כמה ציפיות של כריות, ממלאים בחומר מילוי סינטטי, סוגרים עוד תפר בצדדים – קיבלתם פוף מגניב ונוח שאפשר להתחרדן עליו. לחלופין, לוקחים רצועה רחבה של בד – מקפלים אורך, תופרים 4-5 תפרים לרוחב (כמו בתמונה). אפשר לשלב הדפסים שונים. אפשר להכין פופים בגדלים שונים. רעיון מעולה גם לגדולים וגם לקטנים. מעולם הרצפה שלכם לא נראתה אופנתית כל כך.

טיפ 4: לוח פקקי שעם

קול קורא לכל אוהבי יין – לא לזרוק את פקקי השעם, כי אפשר לעשות מהם אחלה של לוח לתמונות ופתקים. וישכון מרלו עם קברנה סוביניון על הקיר שלכם! אפשר להשתמש בלוח השעם החדש שלכם בשביל תמונות, פתקים ואפילו תכשיטים – נועצים ווים קטנים לתוך הפקקים ותולים עליהם שרשראות, צמידים וטבעות.

טיפ 5: באנו חושך לגרש!

צנצנת ריקה, פלוס אורות שנשארו מהסוכה – מנורת לילה ברמת על (אגב, אפשר גם לצבוע את הצנצנת, אבל כדאי להתייעץ לגבי סוג הצבע בחנות). משחק של אור וצל על קירות החדר שלכם – תאורה שתעשה את כל האווירה!

טיפ 6: כוס קפה? לא מה שחשבתם

קערות קטנות, נרות שבת ופולי קפה – שילוב מעניין לתאורה רומנטית וריחנית. אפשר להשתמש גם בכוסות שקופים או למלא בקפה קערה שלמה ולהניח מעל מספר נרות. אבל הדבר הכי מגניב, תמיד אפשר לערבב ולארגן את הכל מחדש – בכלי אחר, בגודל שונה.

טיפ 7: עושים סדר בניירת!

מצאתם תריס ישן מעץ? אפשר לצבוע אותו ולתלות על הקיר, כדי שישמש מקום לשמירה של חשבונות, קבלות ושאר הניירת. עץ יקנה לבית שלכם מראה חמים וכפרי ואם לתלות אחד כזה במטבח, תוכלו להשתמש בו בשביל אוסף המתכונים שלכם או גלויות דואר מגניבות, אווירת ווינטאג’ מושלמת!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן