ולדימיר פוטין מסתכל על כל מיני דברים ועוד ממים

בחסות LinkShake: מימוש הפוטנציאל שלך, באמצעות שיווק באינטרנט! זו המשימה שלנו. לכן אנחנו משקיעים באנשים בצוות, במחקר, ובך – בנכס הדיגיטאלי שלך. השיווק באינטרנט דורש תחכום, יצירתיות ועיבוד נתונים, יש בהכרח נוסחא מנצחת!

סביר להניח שעבור רוב אזרחי המדינה שלו, נשיא רוסיה האימתני, וולדימיר פוטין, נחשב לישות עוצמתית, מאיימת ואפילו מסוכנת. לעומת זאת, הרשתות החברתיות רואות בו קרקע פורייה לתוכן ויראלי. הנושא הבוער, כמובן, הוא תסביך האלוהים של האיש, שרק הולך ומתקדם עם השנים. ריכזנו עבורכם כמה תמונות שנתנו להן פרשנות משלנו. כדי לשמור על האותנטיות, מכאן מומלץ להמשיך לקרוא במבטא רוסי.

רובנו זוכרים שלפני כשנתיים, פוטין התיימר ללמד עגורים צעירים לעוף. לצורך כך הוא המריא בדאון, הסמכות העליונה עבור העגורים הצעירים ששוחררו לחופשי מהכלובים. הסיפור נגמר באסון. כמה מהעגורים נקטלו מההתנגשות עם דאון, כמה מהם נפצעו, אחרים פשוט נבהלו. אבל, כמובן, כל העניין פורסם במדיה הרשמית כעוד תמונת הניצחון של וולדימיר הגדול.

putin-with-birds

ובכלל, שמש העמים בהתהוות ידוע בחיבתו לבעלי חיים – כלבים, דגים, סוסים ואפילו טיגריסים. למשל, בשנת 2009 פרסם קרמלין ידיעה על הגשת עזרה ראשונה לנמרה. הממים, כמובן, לא איחרו להגיע. כותרת העיתון שמוקפת באדום מעדכנת ש”אחרי הפגישה עם פוטין לנמרה נולדו שלושה גורים”.

2-2 

אבל יותר מלהציל ולטפל בבעלי חיים אוהב נשיא רוסיה להצטלם טופלס. בשביל גבר בגיל 61 הוא נראה לגמרי לא רע (אם לא הליטרים של בוטוקס שהוא מזריק לשרירי הפנים שלו). ככה נראה אדם ששולטת בטבע. ככה נראה אדם ששולט כמעט בשישית של כדור הארץ.

ושוב, הממים הציפו את הרשת. פוטין בלי חולצה רוכב על כריש, על פיל או על קרקר ענקי. פוטין, שוב בלי חולצה, מרסן את המטאוריט שעומד להתרסק על כדור הארץ. כי ככה זה, כשאתה נשיא רוסיה – לא צריך נשק. בטח גם את החולצה הוא הוריד כדי לא להתלכלך. אין כאן שום קשר לנטיות מיניות. במיוחד כשהחוקים החדשים במדינה נועדו כדי למגר את החולירע הזאת – מיעוטים מיניים. טפו.

4

איום או פתאט, הומופוב או גייז עמוק בארון – פוטין הוא מצע אולטימטיבי לבדיחות ברשת. לפני כמה ימים פורסמה באתר Buzzfeed סדרת צילומים תחת הכותרת המשותפת: “וולדימיר פוטין מסתכל על דברים”. לכאורה, מה כבר אפשר להמציא בתחום, במיוחד אחרי הפריים המפורסם של עמיר פרץ מתבונן למרחקים דרך משקפת סגורה. בחרנו מתוך 45 (!) תמונות כאלה שהצחיקו אותנו במיוחד.

6-3

פוטין מסתכל על אבן. אבן מסתכלת על פוטין. מישהו כתב בטוויטר שקהל הבוחרים של פוטין נראה כמו האבן הזאת. תרשו לנו לגחך. מדינה כל כך גדולה מלאה באבנים? או באנשים שלא מסוגלים לחשוב לבד וזקוקים למנהיג חזק וסמכותי?
לפני כמה חודשים הפרלמנט הרוסי אישר חוק חדש – הגבלת מוצרים מיובאים מחו”ל. ברשימת המוצרים האסורים נמצאים סוגי בשר רבים, גבינות כמו פרמזן, ברי או קממבר, מוצרי חלב נוספים, פירות וירקות. החוק שנועד לשקם את החקלאות (כך לפחות מציגים את זה בקרמלין) בפועל יגרום לעליה מטורפת של מחירים על מוצרי יסוד. אבל העם סומך על נשיא מאלף הנמרים.

7-1

בתמונה, פוטין מתבונן בנקניקים פטריוטיים. גם הלחם הוא פטריוטי, אבל פחות מעניין מבחינתו.

פוטין מסתכל לשמיים. פוטין מסתכל על אלוהים. על דש הז’קט של פוטין סרט כתום-שחור – אות הניצחון של רוסיה על גרמניה הנאצית.

8-1

פוטין אוהב ניצחונות. הוא כבר ניצח את המורדים הצ’צ’ניים. עכשיו הוא בדרך לספח בחזרה גם את אוקראינה.

9

שוב החיבה של כבוד הנשיא לבעלי חיים. פוטין משחק הורדת ידיים עם כלב ים. מוזר שהוא לבוש בחליפה. טורסו ערום היה הרבה יותר אותנטי בסיטואציה הזאת. אבל פוטין דווקא בוחר לשמור על ממלכתיות. מגן חיות נמסר שמאז הנשיא נגע בו, כלב ים מסרב להיכנס למים. כי נגיעה משיחית שכזאת חייבים לשמר לאורך זמן.

12

סביר להניח שאי שם בחדרי חדרים, עמוק בארון, לפוטין יש אלבום שהוא שומר בו את כל התמונות שלו עם חפצים דמויי פאלוס. למשל חץ, מקל, רובה חצי אוטומטי או הלפיד האולימפי. “גבוה יותר, חזק יותר, ארוך יותר”, מבחינת פוטין, למילים האלה באמת יש משמעות נסתרת.

10-1

כולנו שמענו על הילד המפורסם שפוטין נישק בטבור. פוטין אוהב ילדים. תינוקות, ילדי גן, ילדי בית ספר. בתמונה פוטין מעיר לילד קטן על התמונה הלא אטרקטיבית שצייר. הנשיא עם הבעת פנים מאד דידקטית שמלווה באצבע מושטת, הילד נבוך, הצוות הפדגוגי מאחורה על סף העילפון, לא ברור אם מהתרגשות או מפחד אימים.

לפעמים כשפוטין זקוק להתבוננות מאומצת, הוא משתמש בעזרים. משקפת, משקפי שמש, משקפי טייסים, משקפי תלת-מימד. כי להשתמש במשקפי ראיה זה לא נשיאותי. זאת הפגנה של חולשה. עדיף, כמובן, להיראות כמו קיאנו ריבס מהתקופה של “מטריקס”. כי קיאנו הוא חבר. חבר למם.

5-2

אגב, אם לא קיבלתם מספיק פוטין עד כה, באותו אתר אתם מוזמנים לענות על כמה שאלות ולגלות איזה פוטין אתם?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן