ג’יי קיי רולינג עונה תגובה מושלמת לטרול הומופוב בטוויטר

ג’יי קיי רולינג לא חייבת שום דבר לאף אחד. עם חשבון בנק מנופח ואחת מסדרות הספרים המצליחות ביותר בהסטוריה, הסופרת הבריטית לא חייבת דין וחשבון למבקריה בטוויטר. למרות זאת, אתמול היא בחרה לענות לטרול הומופוב שפנה אליה שם.

שאלו את ג’יי קיי רולינג בטוויטר אם וולדמורט בתול וכך היא ענתה

“ברגע בו חשפת שדאמבלדור היה הומוסקסואל הפסקתי להיות מעריץ שלך”, כתב לה צייצן בשם פראנק פרטיצ’לי: “זה היה נחמד איך בגדת בכולנו עם הגילוי הזה. תהני עם המיליארד שלך”.

רולינג, שכנראה היתה מחוברת לטוויטר, ענתה תוך פחות מחמש דקות:

“אני ממליצה לך להתחיל לעקוב אחרי בריאן סאוטר במהירות. הוא ממש בחור כלבבך”, היא כתבה לצייצן. סאותר, איש העסקים העשיר בסקוטלנד, ידוע בדעותיו ההומופוביות ותמיכתו הפומבית והכלכלית בחקיקה אנטי להט”בית.

רולינג לא הסתפקה בהפנייה הכל כך קז’ואלית הזו. היא גם הבהירה שהיא לא מתכוונת להתיישר לימין בשביל לרצות כל מיני שמרנים. “אם אתם מחכים לפופולריות אוניברסילית, תתכוננו לחכות בטוויטר הרבה מאוד זמן”, היא כתבה.

הנה לכם עוד סיבה להעריך את רולינג מלבד העובדה שאין לה מקלדת אמוג’י! רולינג הפכה לאחרונה למיליארדרית הראשונה שנשרה מרשימת המיליארדרים של פורבס בעקבות תרומותיה הנדיבות לצדקה והמיסים הגבוהים בבריטניה, והיא היום נחשבת מיליונרית ולא עוד מיליארדרית.

דרך BuzzFeed | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן