מעכשיו תוכלו לשלם 200,000 דולר כדי להחליף את כל הדם שלכם באנטיפריז

אחת האגדות האורבניות הכי משונות שמספרים על וולט דיסני, היתה שהוא החליט לשמר את גופו בהקפאה כשהבין שהוא הולך למות, מתוך תקווה שבעתיד תמצא תרופה למחלה שלו שתאפשר לרפא אותו לאחר שיפשירו אותו מחדש. האגדה הזו לא נכונה – אבל אולי דיסני היה שמח אילו עשה זאת.

Alcor Life Extension Foundation הוא ארגון שמציע לאנשים שפוחדים מהמוות את האפשרות להחליף את כל הדם בגופם בחומר נגד קפיאה (Antifreeze), שיאפשר לגוף לשמר את עצמו במצב סטטי. זה יאפשר לחולים סופניים להקפיא את גופם עד למציאת תרופה – אז יחדירו דם חם לגוף ויטפלו בהם. “אנחנו רואים את זה כהרחבה של רפואת חירום”, אמר מנכ”ל החברה.

למי שאין בכיסו 200,000 דולר קיימת גם אפשרות זולה קצת יותר: תמורת 80,000 דולר בלבד ניתן יהיה להקפיא אך ורק את המוח. ממש כמו בפיוצ’רמה!

למרות העלות הגבוהה, כמעט 1,000 אנשים כבר נרשמו לתוכנית שאולי תבטיח להם חיי נצח, ואולי סתם תהרוג אותם בצורה מקורית. עד היום, המדע לא הצליח להחזיר לחיים אף אדם שגופו הוקפא בהיותו בחיים, מה שאומר שבשלב זה לשלם כל כך הרבה בשביל לשמר את הגוף זה קצת כמו לקנות חתול בשק. אף אחד לא יכול להבטיח שיהיה אפשר להחזיר אתכם בחיים, אך לא תהיה לכם דרך לבדוק את זה עד שתנסו את זה בעצמכם.

דרך Gizmodo | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן