הציוץ שהרתיח הרבה אנשים: “זה אונס רק אם הבחורה בהכרה”

סילו גרין, אחד מהזמרים המפורסמים בעולם, עמד לאחרונה למשפט על כך שהוא, כביכול, סימם בחורה בת 33 ללא ידיעתה ואז קיים איתה יחסי מין במצב הזה.

 

כתב האישום שהוגש נגד סילו מתייחס רק לעבירות הסמים ולא מאשימים אותו באונס, שכן המשטרה לא הצליחה להשיג ראיות לכך ועורכי דינו של הזמן טענו שבין השניים הייתה מערכת יחסים בהסכמה.

השופט דן את סילו לשלוש שנים של מאסר על תנאי ו-45 ימים של עבודות שירות. לא עונש כבד במיוחד, אבל בהחלט כתם בחייו של הזמר. הכתם הזה רק הלך והתפשט אחרי שבתום המשפט סילו פרסם בחשבון הטוויטר שלו את דעותיו כלפי אונס.

“אם מישהי מאבדת את ההכרה אז היא אפילו לא יכולה להיות איתך בצורה מודעת. ‘בצורה מודעת’ זה משהו שצריך בשביל חוסר הסכמה”, הוא כתב ואז הוסיף: “נשים שעברו אונס זוכרות אותו!!!”.

המשפטים הלא ממש פוליטיקלי קורקט האלה כנראה מתייחסים לאישה שהתלוננה נגדו, אחרי שטענה שאחרי ארוחת הערב בה סילו סימם אותה ללא ידיעתה היא התעוררה במיטתו ללא כל זכרון של מה שאירע או לא אירע בלילה. כמה שעות לאחר פרסום הציוצים האלה גרין מחק את חשבון הטוויטר שלו. כנראה שהוא הבין שהוא הלך צעד אחד רחוק מדי, וכתב דברים שיכולים להיות מפורשים בצורה מאוד לא מחמיאה.

לפני שהוא מחק את החשבון, סילו פרסם הודעת התנצלות לעוקביו: “ראשית אני רוצה להודות לאלוהים על מחיקת האשמה והחירות שלי! שנית, אני רוצה להתנצל בכנות על ההערות שלי, שהוצאו מהקשרן. התכוונתי רק לנהל שיח בריא כדי לעזור לכל אוהביי להתרפא מהכאב שהסיפור הזה גרם להם. בו היתה התמיכה שלכם שעזרה לי לעבור את התקופה הזו, ולכן אני מבקש מכם לסלוח לי. לעולם לא אמחל על פגיעה בנשים. תודה”.

דרך BuzzFeed| תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן