האיש עם “הראש ההפוך” מגלה איך הצליח בעולם ישר

לאחר שנולד, הציעו הרופאים לאימו של קלאודיו ווירה דה-אוליווירה להפסיק להאכיל אותו. על פי ההערכה שלהם, הוא היה בזבוז של משאבים, שכן הם האמינו שהתינוק הזה לא ישרוד יותר מימים ספורים.

דה-אוליווירה נולד עם עיוות נדיר מאוד בפרקים שלו. הוא לא יכול למתוח את ידיו ואת רגליו, וראשו הפוך לגמרי ו”תלוי” מאחורי הגב שלו. כשהוא נולד בקושי הצליח לנשום בכוחות עצמו, ונדרשו לו שנים ארוכות עד שהוא הצליח ללמד את עצמו לתפקד בעולם, אבל כיום, בגיל 37, הוא מתייחס לעצמו כאדם רגיל לגמרי.

בימים אלה הוא מרצה על מצבו בפני קהלים גדולים של אנשים. “אני לא רואה הפוך. זה אחד הדברים שאני תמיד מדבר עליהם בהרצאות”, הוא מספר: “כיום כבר הרבה יותר קל לי להתמודד עם אנשים אחרים, אני לא מפחד מזה יותר. אני אפילו יכול להגיד שאני מרצה מקצועי ובינלאומי. קיבלתי הזמנות להרצאות בכל רחבי העולם”.

בהרצאות שלו הוא מספר איך הוא הצליח להתאים את עצמו לעולם שלא מותאם לאנשים עם גוף כמו שלו. כך למשל, פעולות שאנחנו מבצעים עם הידיים כמו כתיבה ותפעול של מחשב הוא מבצע בעזרת הפה.

הוא לימד את עצמו כיצד להפעיל את הטלוויזיה, לתפעל טלפון סלולרי, לגלוש באינטרנט ועוד. הוא סיים בהצלחה לימודים באוניברסיטה והוסמך לעבוד כמנהל חשבונות.

בקיצור – הוא מנהל חיים נורמליים לגמרי, למרות הנסיבות הממש לא נורמליות של חייו. בימים הקרובים הוא צפוי גם להפוך לכוכב טלוויזיה, עם ספיישל בכיכובו שישודר בערוץ TLC אמריקני, בפרק הראשון לעונה של הסדרה Body Bizarre. סביר להניח שהפרק יהפוך אותו למרצה מבוקש אפילו יותר.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן