הסבר מוחץ למה סמס בזמן נהיגה שווה לתחת

תאונת הדרכים של כריסטינה ג’נז האמריקנית היתה יכולה להסתיים בטרגדיה. אך למזלה הגדול של ג’נז, שהיתה עסוקה בטלפון הסלולרי שלה בזמן שניסתה לצאת ממגרש חניה, היא נחלצה ממנה עם פציעה יחסית קלה, וצפויה לחזור לתפקוד מלא במהלך השבועות הקרובים.

הפציעה הקלה הזו יכולה לשמש יופי של תמרור אזהרה כנגד שימוש בטלפון הסלולרי בזמן נהיגה.

כי למרות שהתאונה הייתה קלה ולא סיכנה את חייה, התוצאה מאוד לא נעימה. ג’נז הסיטה את ראשה מהדרך, ונתקעה בגדר בטיחות. אחד מעמודי הגדר חדר אל תוך האוטו, ושיפד את ג’נז. צד אחד שלו נכנס דרך הירך שלה, והצד השני יצא דרך הישבן. אאוץ’.

למזלה הגדול של ג’נז, המוט שיפד אותה בצורה שלא סיכנה אף איבר חיוני וגם לא גרמה לה לדימום רציני. סטייה של כמה מילימטרים היתה יכולה בקלות להרוג אותה במקום.

ג’נז סיפרה שהיא יצאה מחניית בית הספר של ביתה, כשהאחרונה שלחה לה הודעת טקסט בה היא ביקשה שתביא לה את הסקסופון שלה. היא השתמשה בשירות ההכתבה של הטלפון כדי לסמס לה בחזרה מבלי להקליד, ונתקעה בעמוד כאשר בבדקה על המסך כי ההכתבה עברה ללא שגיאות כתיב. למרות שהיא נסעה במהירות נמוכה והסיטה את ראשה רק לרגע – זה היה מספיק בשביל לגרום את התאונה הזו.

ג’נז יודעת שזה לחלוטין באשמתה. “זה הורס אותי לדעת שהייתי יכולה למנוע את זה. אני רק מקווה שהסיפור הזה יעזור להציל חיים של אחרים. אל תסמסו ותנהגו”, היא אמרה.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן