הנער ההומו שתועד מגורש מביתו גייס 100,000 דולר מהרשת

דניאל פירס, נער בן 19 מג’ורג’יה, ארצות הברית, גילה במהלך ההתבגרות שלו שהוא הומוסקסואל. המשפחה שלו לא אהבה את זה. לפני מספר ימים, אמא שלו נתנה לו אולטימטום: או שהוא ישנה את דרכיו ויהפוך את הנטייה המינית שלו, או שהוא יצטרך לעזוב את הבית.

לדניאל היה ברור שהשיחה הזו הולכת להגיע. לדבריו, ההורים שלו אף פעם לא קיבלו את היותו הומוסקסואל. הוא התוודה בפניהם לפני כמעט כשנה, ומאז הבית הפך לסיר לחץ. “הקלטתי את הuוידאו הזה כי ידעתי שמשהו הולך לקרות, ורציתי שתהיה לי עדות שתעזור לי להגן על עצמי אם היה קורה משהו רע”, הוא סיפר על ההחלטה שלו להקליט את השיחה בהסתר בטלפון הסלולרי שלו.

ה”משהו רע” הזה הסתכם, בסופו של דבר, בכמה אגרופים ובהרבה מאוד צעקות. אמא שלו אמרה לו שהוא “מלא חרא”, ואבא שלו אמר שהוא מבייש את המשפחה. שני ההורים מאמינים שהנטייה המינית של הבן שלהם היא “בחירה” שלו, ומאשימים אותו בכך שהוא משמיץ אותם דרך קבע בפייסבוק שלו – טענה שדניאל מתכחש לה. דניאל מספר גם שהוא לא העלה את הסרטון לאינטרנט כדי לבייש את משפחתו, ושהוא עדיין אוהב אותם (אם כי לא מתכוון לחזור לגור בבית גם אם הם יבקשו ממנו לחזור).

“המטרה שלי לא היתה לגרום לצופים להתקיף אותם. לא הייתי רוצה שזה יקרה לי, ולא הייתי רוצה שזה יקרה להם. הם עדיין המשפחה שלי והם בלבי, אבל מה שרואים בוידאו הזה מאוד מאוד פוגע”, הוא סיפר.

לסיפור הזה יש לפחות סוף אופטימי. דניאל עבר בינתיים לגור עם דודתו שמקבלת אותו כמו שהוא. בזמן שהוא התרגל לביתו החדש, החבר שלו הקים עבורו קמפיין מימון המוני, במטרה לתת לו מספיק כסף לשכור דירה משלו. הקמפיין הצליח לגייס קרוב ל-100,000 דולר בארבעה ימים – כסף שיאפשר לדניאל לחזור לעמוד על הרגליים במהירות. הוא מבטיח גם לתרום חלק מהסכום לארגונים להט”ביים, כדי שיוכלו לעזור לאנשים נוספים כמותו, שמשפחתם לא מקבלת אותם כמו שהם.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן