גורי אלפי על איך הופכים כל דבר לפרובוקטיבי

הפרק החדש של “גורי אלפי מדבר עם פרסומאים על פרסום” עוסק בנושא הכי פרובוקטיבי: פרובוקציות בפרסום. כי זה תמיד נחמד לראות אנשי פרסום מתפתלים בחוסר נוחות עם שאלות שקשורות למוסריות שלהם ועד כמה רחוק הם מוכנים ללכת כדי לפרסם מותגים.

וגם: איך הופכים פרסומת לתה לפרובוקטיבית, איך ג. יפית נמנעת מפרסום פרובוקטיבי, איך מפרסמים גם לדוברי שפות אחרות ומה היה הקמפיין הפרובוקטיבי הראשון בהסטוריה?

ייזום והפקה: רון שלי. כתיבה, בימוי והפקה – קופי המקלדות (ארז בן ארי, ברק כהן, גורי אלפי, דרור ויידמן, הג’ינג’ים: מאיה סובול ואיל אפטר). צלם ראשי – רועי גלוסקא. צלמים – אריה סנדומירסקי, קובי שרביט. סאונד ופרומפטר – איתמר גולדמן, איפור – מרב ברוש, שלי סער. עריכה ואפטר – דניאל פליק, עיצוב גרפי – אודליה ליפשיץ, מוסיקה מקורית – יניב רווה. סמנכ”ל שיווק, הקריה האקדמית אונו: ישי כץ שיינפלד, דוברות ויחסי ציבור, הקריה האקדמית אונו: איילה רשף. סוכנות אינטראקטיב: דבי ורון דיגיטל

לפרק הקודם

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן