שרה סילברמן חשפה בשידור חי משהו שהוליווד לא ציפתה לו

טקס חלוקת פרסי האמי התרחש היום לפנות בוקר, ולפניו, כמו תמיד, השידור האינסופי של ערוצי הבידור האמריקנים מהשטיח האדום. ערוץ E!, שערך שידור מרתוני מהשטיח, שלח את אחת הכתבות שלו לנסות לחטט לסלבריטאיים בתיקים, ולגלות מה הם בחרו לקחת איתם לטקס המכובד.

אחת מהסלבריטאיות האלה היתה שרה סילברמן, ששמחה לשתף עם הכתבת את תוכן התיק שלה מייד אחרי שסיפרה לה שאת השמלה שלה עיצבה “מארני, הדמות מהסדרה ‘בנות'”. התיק היכל את החשודים המידיים: טלפון סלולרי, ארנק, אבל גם הפתעה אחת שאולי לא היה כדאי להראות בשידור חי: עט אידוי לעישון מריחואנה.

“זו המריחאונה שלי”, הסבירה סילברמן למי שלא מכיר את העטים האלה: “המריחואנה הנוזלית שלי”.

עטי אידוי מאפשרים לצרוך מריחואנה ללא עישון, על ידי מכשיר אלקטרוני שמסוגל למצות את העלים בצורה אידיאלית ולהוציא מהם את החומרים הממסטלים בצורת אדים במקום עשן. המבט המופתע של הכתבת מוכיח שהיא לא ממש ציפתה להפתעה הזו, וסביר להניח שגם האנשים שישבו בניידת השידור היו שמחים להעביר אותו לכתב אחר במקום להציג את הרגלי העישון של הכוכבת בשידור חי.

בשביל סילברמן זה לא היה שיא הערב. כמה שעות אחרי השידור היא זכתה בפרס אמי על הספיישל הטלוייזיוני המוצלח ביותר על We are Miracles, תיעוד הופעת סטנד-אפ שלה ששודר בערוץ HBO. מזל טוב!

דרך Daily Dot

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן