חוקרים מפתחים לק לציפורניים שיוכל למנוע אונס

קבוצה של סטודנטים ממחלקת הנדסת החומרים והמדע של אוניברסיטת צפון קרוליינה המציאו את מה שעשוי להיות אביזר האופנה הכי חשוב לכל בחורה שרוצה לצאת לבלות. ה-Undercover Colors הוא לק לציפורניים שמשנה את צבעו ברגע שהוא בא במגע עם סוגים שונים של סמי אונס.

סמי אונס הם אחת מהסכנות הכי מפחידות בעיקר נשים ביציאה לפאב. הסמים אלה, שנמסים במשקאות, יכולים לגרום לאדם להפוך ולמטושטש וחסר ישע. אנסים משתמשים בהם כדי לסמם את הקורבנות שלהם בפאבים, ואז לגרור אותן אליהם לדירה ולעשות שם את זממן מבלי שלקורבנות יש יכולת להתנגד. גם בחורות זהירות יכולות ליפול קורבן לטקטיקה הזו, והלק יוכל למנוע זאת.

כל בחורה שתוזמן למשקה על ידי גבר תוכל לבחוש בו בעזרת אחת האצבעות שלה, ולבדוק בחשאיות אם הלק החליף צבע או לא וכך לדעת אם מישהו התעסק לה בשתייה. “זהו אביזר האופנה הראשון שגם מעצים נשים וגם יכול למנוע התקפות מיניות” אומרים היוצרים.

הלק המבטיח הזה עדיין נמצא בפיתוח, ויקח לסטודנטים זמן עד שיצליחו להנדס את החומר הכימי הרצוי ולהפוך את הרעיון שלהם למוצר אמיתי. בימים האחרונים נם נספיקו לזכות במלגות רבות שיעזרו להם לפתח את הרעיון, שיוכל לעשות שינוי של ממש אצל נשים רבות.

“כל אחד מאתנו היה קרוב לכאלה שעברו חוויות נוראיות, והתחלנו לחשוב על איך נוכל להמציא אמצעי מנע, במיוחד כאלה שיכולים להיות מוטמעים במוצרים שנשים כבר משתשות בהם”, הסביר אחד הממציאים: “וכך הרעיון של לק לציפורניים שיכול לזהות סמי אונס נוצר”.

דרך BuzzFeed | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן