הקומיקס היקר ביותר בעולם נמכר באיביי תמורת 3.2 מיליון דולר

חוברת הקומיקס היקרה ביותר בהסטוריה נמכרה מוקדם יותר השבוע במכירה פומבית ב-eBay, תמורת סכום כמעט דימיוני של 3.2 מיליון דולר. החוברת עצמה, עותק שמור מאוד של הגיליון הראשון של סדרת Action Comics, הודפסה במקור ב-1938 ונמכרה אז תמורת 10 סנט בלבד.

ליאור הציע לדניאלה נישואין בחוברת קומיקס 

יש שתי סיבות עיקריות למחיר הגבוה של החוברת. הראשונה היא התוכן שלה. Action Comics #1 היא הפעם הראשונה בה הוצג סופרמן, גיבור העל הראשון והמפורסם מכולם. עטיפת החוברת, בה נראה סופרמן מרסק מכונית על צוק, הפכה עם השנים לאייקון מפורסם בעולם התרבות.

הסיבה השניה למחיר הגבוה היא היחס לקומיקס בשנות ה-30. בניגוד להיום, אז לא היו כל כך אנשים שקראו לעצמם “אספני קומיקס”. רוב החוברות נרכשו לילדים, ונזרקו לפח אחרי הקריאה. זו הסיבה שלא יותר מדי עותקים של החוברת הזו שרדו עד היום (ההערכות מדברות על כ-30 עותקים של החוברת שמסתובבים בעולם), וגם אלה ששרדו לא נמצאות במצב טוב.

החוברת שנמכרה, לעומת זאת, נמצאת במצב מצוין, ממש כמו חדשה. סביר להניח שהיא תישאר כך עוד שנים רבות. אלה ששילמו עליה ככל הנראה לא מתכוונים לקרוא את הסיפור, אלא לשמור את החוברת במיכל אטום לאוויר ובתנאי מזג אוויר מבוקרים, כדי שהניירות לא יתחילו להצהיב.

וכך, המחיר הגיע לסכום המטורף הזה. עד כה, המחיר הגבוה ביותר ששולם על חוברת קומיקס עמד על 2.16 מיליון דולר – ששולמו גם הם לעותק (אחר) של Action Comics #1. בין הבעלים של אותו עותק היה גם השחקן ניקולאס קייג’.

דרך cbr

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן