גורי אלפי מדבר עם מפורסמים ומפרסמים על פרסום בסדרת רשת עם פרסום סמוי

סדרה חדשה בכיכובו של גורי אלפי היא סיבה למסיבה בכל מצב, במיוחד כשנותנים לו לשבת מול אנשים רציניים ולשאול אותם כל מה שהוא רוצה. “גורי מדבר עם פרסומאים על פרסום”, סדרת הרשת החדשה מבית הקריה האקדמית אונו, מציבה את אלפי בתפקיד המראיין. לא ברצינות. בתוקף תפקידו זה אלפי מראיין בכירים בתעשיית הפרסום הישראלית מברר איתם מה קורה מאחורי הקלעים של אחת התעשיות החשובות בארץ.

הסדרה, שהופקה בהשראת Betwenn Two Ferns האמריקנית של זאק גליפאנקיס, תכלול תשעה פרקים. הפרק הראשון שעלה הבוקר לרשת עוסק בפרזנטורים (הידעתם שגורי אלפי עצמו היה פרזנטור של חברת החשמל בימיו הראשונים ככוכב?), והפרקים הבאים יעסקו בנושאים כגון מיתוג, ניו-מדיה, סקס בפרסום, פרובוקציות ועוד. המרואיינים, שלא תמיד ציפו להתקלות של אלפי, לא נשארו חייבים והתוצאה קורעת.

כיף לראות אנשים שבדרך כלל מתייחסים למקצוע שלהם בשיא הרצינות משחררים קצת את העניבות ומשתפים פעולה עם הליצן שחושף את החלקים הפחות רציניים בעבודה שלהם. מעניין גם לראות אנשי פרסום וותיקים עונים על שאלות רציניות פה ושם, כמו למשל האם ראוי שאדם כמו “האופנובנק” יהיה פרזנטור של חברת ביטוח.

ייזום והפקה: רון שלי. כתיבה, בימוי והפקה – קופי המקלדות (ארז בן ארי, ברק כהן, גורי אלפי, דרור ויידמן, הג’ינג’ים: מאיה סובול ואיל אפטר). צלם ראשי – רועי גלוסקא. צלמים – אריה סנדומירסקי, קובי שרביט. סאונד ופרומפטר – איתמר גולדמן, איפור – מרב ברוש, שלי סער. עריכה ואפטר – דניאל פליק, עיצוב גרפי – אודליה ליפשיץ, מוסיקה מקורית – יניב רווה. סמנכ”ל שיווק, הקריה האקדמית אונו: ישי כץ שיינפלד, דוברות ויחסי ציבור, הקריה האקדמית אונו: איילה רשף. סוכנות אינטראקטיב: דבי ורון דיגיטל

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן