תלמיד תיכון נעצר לאחר שכתב שירה בדינוזאור

הפרנויה האמריקנית נחשפת מדי פעם במערומיה, ומוכיחה שגם בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, זו שעיגנה את חופש הביטוי בחוקה, עדיין יש מקרים רבים בהם ההגיון הבריא הולך לישון. אלכס סטון, תלמיד תיכון בן 16, הכין שיעורי בית בדרך יצירתית וקיבל בעקבות כך השעייה מבית הספר לשבוע, מעצר וחקירה במשטרה.

זה היה רק היום השני ללימודים. המטלה שניתנה לאלכס ובני כיתתו היתה לכתוב כמה משפטים שינוסחו כמו סטטוסים בפייסבוק. אלכס החליט להיות יצירתי, ובמקום לכתוב משהו כמו “אני אוהב לישון עד מאוחר” החליט לכתוב סיפור דמיוני, שהורכב משני משפטים. הראשון: “הרגתי את דינוזאור המחמד של השכנים”. השני: “קניתי אקדח כדי לטפל בעניינים”.

כל מה שדפוק בפייסבוק בתמונה אחת

תראו מי הצטלם לתמונה הזו בהשראת פארק היורה

המורה שבדקה את שיעורי הבית קראה את המשפט השני והתפלצה. או שהיא לא הבינה שמדובר במשפט שצריך להתייחס אליו כחלק מהסיפור שכולל גם את המשפט הנוסף, או שהיא הבינה ובכל זאת הוטרדה. היא הציגה את השיעורים להנהלה, שהחליטה להשעות את התלמיד לשבוע ולערב את המשטרה. אלכס נעצר, נחקר ולבסוף שוחרר לביתו.

“אני יכולה להבין אם הם היו מבקשים ממנו להכין את המטלה מחדש כי הוא הזכיר את המילה ‘אקדח’, אבל דינוזאור מחמד?”, אמרה אימו של אלכס שזועמת על בית הספר: “קודם כל, אין יותר דינוזאורים. ושנית, הוא אפילו לא הגיע לגיל החוקי לרכישת אקדח”.

הכעס של האם מתמקד בהחלטה של הנהלת בית הספר להשעות את בנה מבלי לדבר איתה קודם, או לנסות לתת לבנה להסביר את דבריו. “לא שמעתי מבית הספר עדיין. הם אפילו לא התקשרו אליי”, היא ספרה. אלכס עצמו ניסה להסביר שהוא כתב יצירה שהיתה אמורה להיות סוג של בדיחה, אך ההנהלה לא ממש הקשיבה לדבריו.

בשבוע הבא צפוי אלכס לחזור לבית הספר, למרות שלטענתו הוא ממש לא רוצה לחזור לשם, ומעדיף להשאר בבית וללמוד בכוחות עצמו. אולי בבית הוא מקווה לסביבה שתבין את היצרים היצירתיים שלו, ולא תזעיק משטרה בכל פעם שהוא כותב סיפור דמיוני על דינוזאורים.

דרך Boing Boing | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן