אלה 5 הנכסים הכי יקרים בעולם

מוגש באדיבות מוקד אמון, המתמחה במתן שירותי אבטחה, מוקד, סיור, מערכות אזעקה, מצלמות אבטחה, מערכות מיגון מתקדמות, שמירה, ניקיון ואחזקת מבנים.

דמיינו לכם שיש לכם סכום כסף בלתי נדלה: מה הייתם עושים איתו? ואחרי שהייתם מטיילים בכל העולם, זוללים כל טוב, קונים למבורגיני עם גג נפתח, אוכלים מליון גלידה ומה לא, מה אז הייתם עושים? הייתם חוזרים הביתה.
אז איך חוזרים לבית שעולה 68 מליון פאונד? 398.46 מליון שקלים למען הדיוק והסר הספק. פשוט פותחים אותו עם צרור המפתחות, נכנסים ונשפכים על הספה לראות טלוויזיה?

הנה כמה מהנכסים הכי יקרים בעולם, שבאמת שאנחנו מתחילים לחסוך על מנת לרכוש אותם!

1. אחוזת terracotta stucco, בברלי הילס, קליפורניה

האחוזה המטורפת הזאת שנבנתה בשנות ה-20 של המאה הקודמת, שווה 68 מליון פאונד, והיא מתפארת באחד מהחניונים הכי גדולים באיזור, אבל זה לא מה שבאמת מעניין. ממש בין הקירות הללו והדשא היוקרתי, הצטלמו סצנות משני סרטים מאוד מפורסמים (התשובות במהופך – סתם, הנה הן): “הסנדק” ו”שומר הראש”. גם ג’ון קנדי הגיע לאחוזה ביחד עם אשתו הטריה ג’קי כדי לחגוג את ירח הדבש שלהם.

מעבר להיסטוריה הקולנועית-פוליטית, באחוזת terracotta stucco ישנם 29 חדרי שינה ו40 חדרי אמבטיה (!!!). בנוסף, יש איזור חיצוני בו ניתן לשבת ולאכול, ושם מארחים בעלי האחוזה עד 400 איש. הבעלים הנוכחי, לאונרד רוס, שקנה את הנכס ב-1976 מודה שאולי הוא לא באמת היה צריך את כל הספייס הזה. מה אתה אומר.

2. One Hyde Park, נייטסברידג’, לונדון

הדירה המעוצבת לעילא הזו, נמצאת בתוך אחד הבניינים הכי יקרים באנגליה כולה – One Hyde Park, אשר בנייטסברידג’, לונדון. הדירה שווה 68 מליון פאונד, והיא שוכנת בבניין ששווה מעל ל-1.5 מליארד פאונד. לדירה 5 חדרי שינה ועוד 3 סלונים בסך הכל (מישהו אמר צניעות?), והיא משקיפה על הייד פארק ועל האיזור כולו.

3. Du Parc Triplex Penthouse, שוויץ

מבית היוצר של מעצבי הפנים הנחשבים Candy&Candy, שאחראים גם על היצירה שמעלינו, מגיע אלינו הפנטהאוז השווייצרי הכי שוויצרי שיש. הפנטהאוז בעל שלושת הקומות שווה כ58 מליון פאונד, ומעוצב בצורה שמאפשרת ניצול מקסימלי של חלל ושל אור, ומשקיף על נהרות ואגמים. הפנטהאוז הזה טומן בחובו 18 מרפסות, חדר מגורים גדול, בר, מרתף יינות, חדר סיגרים, קולנוע וספרייה ענקית. איזה כיף למי שגר פה!

4. 432 Park, פארק אבניו, ניו יורק

בגג העולם, בגובה 1,396 רגל, נמצא הפנטהאוז הכי שווה בניו יורק (והכי גבוה). אמנם יסיימו לבנות את הבניין רק ב-2015, אבל בינתיים מגרים לנו, הקונים הפוטנציאליים, את החושים עם תמונות הדמיה מפתות. על מנת לרחוץ באמבטיה המשקיפה אל המפשייר, תאלצו להפרד מ-57 מליון פאונד בלבד, אבל בתמורה לכך תקבלו חלל מעוצב לעילא באופן גאומטרי ומושלם.

המעצבת של החלל היא דבורה ברקה, שעיצבה אותו עם תקרות גבוהות (גובה כפול, לא כמו אצלנו), רצפה מעץ אלון שמתכתבת עם עיצוב ניו-יורקי מסורתי, וחלונות ע-נ-ק-י-י-ם ומרובעים. השוס הכי מדהים הוא הבר במטבח, שהוצב צמוד לחלון המשקיף אל הנוף המדהים.

5. הבית במרקש, מרוקו

טוב זה כנראה אחד המבנים היותר יוצאי דופן שראינו. הוא נבנה על ידי איש עסקים מרוקאי עשיר, שבנה אותו לאשתו כאות לאהבתו אליה. הבית במרקש הוא בכלל הרבה יותר “ארמון” מאשר בית, והוא אכן הושפע מארמון אלהמברה בספרד. הבית הזה נבנה לפני 18 שנים באיזור הכי יוקרתי במרקש, כשנדרשו 3 שנים לבנות אותו ולמעלה מ-2,000 עובדים!

הבית מוערך כיום ב-49.5 מליון פאונד בלבד, והוא כולל סוויטות מפוארות, חדרי סעודה גדולים, ותקרות המתנשאות לגובה 14 מטר. עם כניסתכם (כן, כן – אתם) לארמון, תוכלו להינות ממגוון מזרקות ומפלים קטנים, גן ורדים, גן קקטוסים, ויער דקלים שיובאו במיוחד מדרום ספרד. ביחד עם הבריכה הגדולה שיש בחוץ, המשרדים וחדרי הצוות, הבית הזה מתפרס על פני 3,500 מטר.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן