שתי האמהות הללו הקליטו שנייה ביום בשנת החיים הראשונה של הבן שלהן

זמן. מצרך נדיר וחמקמק. הוא מתאדה כל כך מהר, הוא בורח מאיתנו ואין דבר בעולם אשר יכול לעצור אותו. סטפני ואהובתה החליטו שהזמן יקר מדי מכדי לבזבז אותו לשווא והן החליטו לתעד שנייה אחת בכל יום מחיי התינוק המתוק שלהם, אוסקר. על מה שהן יצרו, סרטון מרגש ומקסים, ללא ספק מגיע להן אוסקר קטן.

ראו גם: תינוק רוכב על רומבה

האמהות רצו ליצור משהו שישמר את כל הרגעים שתיכף יעלמו. שתישאר מאחור מזכרת נחקקת מהשנה הראשונה והמשמעותית. את התיעוד הן התחילו ביולי ה-29, 2013, בשעה 5:49 אחה”צ. “כשאשתי נכנסה להריון”, אמרה סטפני, “ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות בשביל הבן העתידי שלנו. להכין גרסת וידאו של ספר תינוק. אשתי היתה איתו 80 אחוז מהזמן ותיעדה את רוב החומרים. פעם בחודש לקחתי את הכל וערכתי. פחות או יותר בכיתי בזמן הצפייה”.

סטפני נפעמה מהשינויים הקטנים. “לא האמנתי כמה הוא השתנה לנו מיום ליום”, סיפרה. “זה מדהים לראות את ההתקדמות שלו ברמה הפיזית והנפשית”. כשהנשים העלו את הסרטון הן שמו לב שהתקבלו המון תגובות חיוביות מאנשים שהתרגשו מול המראה של אוסקר שובה הלב. תגובות כמו “הילד הזה ממש נאהב”, “איזו משפחה יפה”, מילאו אותן בגאווה. הן גם שמו לב שרבים מהצופים הניחו שיש גם אבא מאחורי המצלמה. סטפני הוסיפה את ההבהרה שהמשפחה הזו כוללת רק אותה, אהובתה ואוסקר. אחרי שתצפו בזה תודו, אין גבול למתיקות.

דרך Buzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן