בשנים האחרונות אנחנו עדים לפריחה יוצאת דופן בתחום המקררים הקטנים. נראה שאחרי תקופה ארוכה שבה המקררים הביתיים והמשרדיים רק הלכו וגדלו, בשלב מסוים המגמה שינתה פניה וכיום הטרנד הלוהט ביותר הוא מקרר קטן שמהווה מעין תוספת או השלמה למקרר הסטנדרטי.

הגודל כן קובע

מקררים קטנים הם מקררים בנפח שנע בין 17-260 ליטר. מדובר על מקררים שניתן למקם במגוון חדרים ולאו דווקא במטבח. בין היתר ניתן למקם אותם בסלון, במשרד ואפילו בחדר השינה או ברכב.

חשבו על זה רגע, יש מצב מושלם יותר מחדר שינה שבו ניתן פשוט לשלוח יד ולשלוף בירה קרה מהמקרר בדיוק כמו בכל חדר מלון שהוא בעולם?

ישנם אנשים שמתייחסים למקררים הקומפקטיים כאל מותרות ותו לא, אך בדרך כלל לאחר הרכישה המחשבה הראשונה שעולה לראש היא: “איך לא חשבנו על זה קודם?” מקרר שממוקם מחוץ למטבח מהווה שדרוג של ממש לאיכות החיים ובמחירים בהם נמכרים כיום המקררים הקטנים מדובר גם על שדרוג שנמצא בהישג יד.

למה הם משמשים?

ישנו מגוון רחב של שימושים למקררים המודרניים שהולכים ותופסים פחות ופחות נפח ולכן החלטנו לתמצת עבורכם את הנושא בנקודות להלן:

  • מקרר תרופות – במקרים מסוימים המקרר הוא לא רק אביזר נוחות אלא אביזר מציל חיים של ממש. זה הדין למשל בכל הנוגע למקררי תרופות שניתן למקם במשרד או פשוט לחבר לשקע של המצת בכל רכב. במקרר התרופות ניתן לקרר תרופות כמו למשל אינסולין ולטייל בארץ או אפילו בחו”ל ללא כל חשש.
  • מקרר יין – יש מעט מאוד אביזרים ביתיים שמגדירים את המושג איכות חיים בצורה מוצלחת כל כך כמו מקרר יין ששומר על היינות היקרים של בעליו בטמפרטורה המושלמת ביותר עבורם.
  • מקרר לרכב – אם גם לכם נמאס כבר להעמיס בכל פעם מחדש צידנית עם קרח לרכב כשאתם יוצאים לטיול, מקרר לרכב הוא הפתרון המושלם עבורכם.
  • מקרר בירות – זוהי אולי המתנה האולטימטיבית לכל גבר באשר הוא. דמיינו שיכולתם פשוט להושיט יד בעודכם יושבים על הספה, לפתוח את המקרר הקטן וליהנות מבקבוק קר של בירה. נשמע כמו חלום? אם כך, זהו המקרר שיכול להגשים אותו.
  • מקרר למכונת קפה – מקרר קומפקטי שכל ייעודו הוא לקרר את החלב שמיועד להכנת קפה. נפלא עבור משרדים קטנים בהם אין די מקום עבור מקרר גדול או עבור משרדים בהם אין צורך במקרר גדול.

לסיכום

בדיוק כמו שטרנדים רבים החלו את דרכם במלונות ובמסעדות ואט אט עשו את דרכם גם למרחב הביתי או המשרדי, כך גם המקררים הקטנים נהנים מפופולאריות אדירה בשנים האחרונות במגזרים אלה. במידה ואתם מעוניינים להעניק לעצמכם טאץ’ של יוקרה עם מקרר יינות קטן, ליהנות מתוספת של נוחות עם מקרר בירות או פשוט לזרוק את הצידנית לפח וליהנות מכל היתרונות של מקרר לרכב, אנחנו מזמינים אתכם לרכוש מקרר קטן עוד היום ושיהיה לכם יום קריר.  

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן