הנה בחור שעושה את זה לכל הנסיכות של דיסני

רוב האנשים שנמצאים בשנות ה-20-30-40 לחייהם גדלו על הנסיכות של דיסני. סינדרלה, שלגיה, אריאל, בל, יסמין ועוד רבות אחרות. דיסני ידעה להפיק סרטי אנימציה קסומים עם דמויות נשיות שקל מאוד להתאהב בהן (אפילו שבמבט מפוכח, רוב הדמיות הנשיות האלה מבטאות תפישת עולם די שוביניסטית).

העצמה נשית: איך נראים השרביטים של נסיכי דיסני? (לא בעבודה)

בליין גיבסון, בחור אמריקני שרירי ונאה, ביקר עם חבריו בדיסניוורלד, כשלפתע עלה בראשו רעיון מבריק. גם הוא, כמו כולנו, התאהב בכל הנסיכות בילדותו. ועכשיו, בפארק השעשועים, הנסיכות הנ”ל מסתובבות סביבו, בשר ודם. אומרים שאף פעם לא שוכחים אהבה ראשונה, וגיבסון, שלא שכח, רץ לסניף הוולמארט הקרוב וקנה שם טבעת אירוסין. עם הטבעת הוא רץ בחזרה לפארק ופצח בסדרה של הצעות נישואין מרגשות.

השחקניות שמגלמות את הנסיכות נראות די נרגשות אל מול כריעת הברך של בליין. אף אחת מהן לא אמרה לא “כן” כמובן, כי גם באגדות הנסיך יפה התואר צריך לעבור כל מיני משימות ולהוכיח את עצמו בעיני הנסיכה לפני שאלה חיים באושר ועושר, אבל מצד שני הן גם לא קראו למאבטחים כדי לעצור את הבחור המטרידן הזה וגם זה הישג. כנראה שהעובדה שבליין נראה קצת כמו נסיך יפה תואר בעצמו לא הזיקה.

אגב, לא רק בנסיכות בליין היה מאוהב. באחת התמונות הוא שובר את המסורת ההטרו-נורמטיבית של סרטי דיסני, ומציע את ידו גם לגאסטון, הרשע החתיך מ”היפה והחיה”.

דרך Viral Nova

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן