17 תמונות מדהימות של נשים “לפני” ו”אחרי” איפור

איפור יכול לשנות חיים של בחורה, יודעת כל אחת שנאלצה לטשטש או להסתיר פגמים לאורך השנים. לעמוד בגיל הנעורים מול המראה ולחוש שהפצעון אשם בכך שהבחור שהתאהבת בו לא רוצה אותך זו סיבה שמצדיקה אומללות ואת התובנה שבלי איפור את לא יוצאת החוצה.

כאשר נשים שמות מייק אפ, לא תמיד מדובר על רצון כמוס להיראות כמו קייט מוס אלא בעיקר כדי לא לחשוף פצעים, צלקות וכתמים. אין דבר רע בלהעביר את הפוקוס למקומות היפים יותר בפנים.

ראו גם: נשים מסירות איפור וחושפות חוסר שלמות בסדרת פרסומת מעוררת השראה

הסוד לאיפור מושלם, יודע כל אמן איפור מן המניין, אינו להיסחף עם כמות הסומק והצללית ולהיראות כמו ציור לא גמור של ואן גוך אלא להיתפש כבעלת יופי “טבעי” גם אם בעלי מקצוע עמלו על היופי הזה שעתיים. מדובר בתעשייה המגלגלת מיליארדים רבים אשר ניזונה על החרדה, חוסר הביטחון והסגידה האינסופית שלנו לשלמות. קשה לחדול מהחתירה להיראות יותר יפה, ליהנות מעור רך יותר, עיניים מודגשות יותר ושפתיים לוהטות יותר. והרי, ככל שנתבגר, נתרחק ממודל היופי ולכן זה מסע סיזיפי עד הקבר.

הקפיטליזם מתבסס על כך שלעולם לא נהיה באמת מרוצות. ולכן תמיד נשאף ליותר. כאשר מטרת נשים רבות היא להיראות צעירה נצחית. מזמן איפור כבר הפך לעור שני ואין סיכוי שהמירוץ לשפתון המושלם יסתיים בקרוב. במקרה שלנו, תוכלו לראות איך איפור מצליח להעלים פגמים רציניים בעור. אמנם הן מאופרות יותר מדי, חלקן כמעט כמו דראג קווינז אבל זה עדין מרשים לראות איך מדובר באותן בחורות “לפני” ו”אחרי”. מה שלא עשה טבע, בהחלט עשה הצבע. והרבה ממנו.

דרך The San Francisco Globe

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן