לאמא אחת נמאס שהילדים מתעלמים מההודעות שלה אז היא המציאה אפליקציה

כשאתה הורה, הדבר הכי מתסכל בעולם זה לנסות ליצור קשר עם הילדים שלך ללא הצלחה בעוד הם דבוקים למסך, קטן או גדול. בעולם הסלולרי בו אנחנו חיים, הורים רבים חווים את התסכול הזה על בסיס יומיומי, כשהם מנסים לשלוח לילדים שלהם הודעות טקסט ולא מקבלים מהם תגובות.

לאמא אחת מטקסס נמאס מההתעלמות הזאת, אז היא החליטה לעשות את המעשה הכי פולני בעולם: היא יצרה אפליקציה שמאפשרת לה לנעול מרחוק את המכשירים הסלולריים של הילדים שלה אם היא חושבת שהם מתעלמים ממנה.

האפליקציה, Ignore No More, מאפשרת להורים לנעול מרחוק כמעט את כל התכונות של המכשיר הסלולרי של הילדים שלהם. זה כולל את האפשרות לשלוח הודעות טקסט, לצלצל לחברים, לבדוק מייל, לשחק במשחקים ועוד. מה שאפשר לעשות זה להתקשר למספרי חירום חיוניים. אתם יודעים, משטרה, מכבי אש, וכמובן אמא. רק לאחר שהילדים יצלצלו לאמא ויסבירו לה למה הם התעלמו ממנה הם יוכלו לקבל ממנה את הקוד שיפתח להם את המכשיר מחדש.

רשע? גאוני? לא ברור, אבל סביר להניח שהורים רבים יהיו מעוניינים להתקין את האפליקציה הזו על המכשירים של הילדים שלהם. “אני חושב שזה רעיון טוב”, פרגן ברדלי, הבן של מפתחת האפליקציה: “אבל, כמובן, לאנשים אחרים. לא לי”. טוב נו, לכו תדעו מה אמא שלו היתה עושה לו אם הוא לא היה מפרגן לה ככה.

Ignore No More זמינה בעלות של שני דולרים למכשירי אנדרואיד. שרון סטנדיפירד, האמא שתכננה את האפליקציה, היא חיילת לשעבר וגם מטפסת הרים, שהתייחסה לפיתוח האפליקציה כאתגר נוסף שהיא צריכה לעמוד בו. היא מבטיחה לשחרר גם גירסה לאייפון במהלך השבועות הקרובים.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן