כוכבת הפורנו צילמה סרט בכנסייה ונתפסה בעזרת חוכמת ההמונים (לא בעבודה)

כאשר באבסי, כוכבת פורנו צעירה מאוסטריה, התגנבה לכנסייה יחד עם צוות צילום כדי לצלם סרטוני פורנו חובבניים, היא חשבה שהיא מבצעת את הפשע המושלם. היא דאגה לא לצלם את פניה, וקיוותה שהעובדה שכל הכנסיות די דומות תגרום לכך שאף אחד לא באמת יידע איפה הסרטון צולם ולא יוכל לגלות את זהותה.

אך סרטון הפורנו בכנסייה הפך ויראלי במהירות, ומספר בני נוער שנתקלו בו “במקרה” באינטרנט זיהו את המקום ומיהרו להעביר קישור לכומר המקומי, שלאחר עיון מדוקדק העביר את הסרטון למשטרה.

השוטרים עצמם היו נבוכים. כוכבת הפורנו הסתירה את פנימה, וחשפה בעיקר את השדיים שלה (אותם עיסתה בחושניות מעושה כאשר שרשרשת עם צלב מתנדנדת ביניהם).

כיצד יצליחו לזהות את העבריינית? לשם כך, פנו החוקרים לחוכמת ההמונים, והחליטו לשדר חלקים מסרטון הפורנו בתחנת הטלוויזיה המקומית, בתקווה שהאזרחים המקומיים יצליחו לזהות את הפושעת.

ההימור הזה השתלם. השידור היה פופולרי במיוחד, בזכות חוש הצדק המפותח של הצופים כמובן. אחד המתפללים הצליח לזהות את הכוכבת בזכות נתוניה “הטבעיים”, אותם הוא נוהג לבחון (בכיסוי צנוע, כמובן) כשהכוכבת מגיעה לאותה כנסייה בדיוק להתפלל. המשטרה מיהרה לעצור את הכוכבת, שהתוודתה בפני השוטרים על הכל. כעת התובע המקומי יצטרך להחליט אם להטיל את הכוכבת קנס בלבד, או להגיש נגדה כתב אישום, שיוכל לשלוח אותה לכלא.

הכומר המקומי, יש לציין, לא ממש אהב את המקרה, אך הבהיר שאין צורך להרוס את הכנסייה ולבנות חדשה בגלל חילול האל שנעשה שם. “רוח האלוהים לא תיעלם בגלל חטאים של בני אדם”, הוא אמר.

דרך Happy Place

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן